×
×

حضور خواجه امیری، یگانه، یزدانی، جهانبخش، فرزین، صفوی، فلاحی، خسروی و علیزاده در بخش جنبی جشنواره قطعی شد

  • کد نوشته: 28837
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۵ دیدگاه
  • جدول و پوستر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر منتشر شد، خواجه امیری، یگانه، یزدانی، جهانبخش، فرزین، صفوی، فلاحی، خسروی و علیزاده در بخش جنبی جشنواره حضور خواهند داشت، در ادامه پوستر و جدول کامل اجراهای جشنواره را از موسیقی ایرانیان ببینید

    حضور خواجه امیری، یگانه، یزدانی، جهانبخش، فرزین، صفوی، فلاحی، خسروی و علیزاده در بخش جنبی جشنواره قطعی شد
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: جدول و پوستر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر منتشر شد.

    جدول این دوره از جشنواره در ۶ سالن رودکی، وحدت، ارسباران، خانه هنرمندان، پژوهشکده فرهنگ و هنر، برج میلاد و در بخش‌های رقابتی، جنبی، نسل دیگر، استعدادهای درخشان، نمایش فیلم و بین المللی طراحی شده است.

    در این جدول ۲۰ گروه در بخش جنبی، ۴ گروه در بخش بین الملل، ۸ گروه در بخش استعدادهای درخشان، ۷ گروه در بخش نسل دیگر و ۲۴ گروه در بخش رقابتی به چشم می‌خورد.

    از نکات جالب توجه این دوره از جشنواره حضور خواجه امیری، یگانه، یزدانی، جهانبخش، فرزین، صفوی، فلاحی، خسروی و علیزاده در بخش جنبی جشنواره است.

    پوستر جشنواره امسال نیز همانند سال گذشته توسط کیانوش غریب‌پور طراح با سابقه کشورمان طراحی شده است، طرح این پوستر به گونه‌ای است که در آن هیچ سازی مشخص نیست اما در عین حال از همه سازهای ارکستر بزرگ به صورت یک موجود ترکیبی استفاده شده است.

    جشنواره موسیقی بیست و هشتم امسال در سالن‌های وحدت، رودکی و ارسباران در دو سانس ۱۸ و ۲۱، در برج میلاد در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰، در پژوهشکده فرهنگ و هنر در یک سانس ۱۹ و در خانه هنرمندان در سانس ۱۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

    مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۱ اسفندماه ساعت ۱۹ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=28837
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *