×
×

سینا درخشنده حال مخاطبانش را کوک کرد

  • کد نوشته: 284116
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲ام مرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • کنسرت سینا درخشنده شب گذشته در میان استقبال تماشاگران و با اجرای منتخبی از بهترین آثار این خواننده برگزار شد.

    سینا درخشنده حال مخاطبانش را کوک کرد
  • کنسرت سینا درخشنده شب گذشته در میان استقبال تماشاگران و با اجرای منتخبی از بهترین آثار این خواننده برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت سینا درخشنده شب گذشته سه‌شنبه یکم مردادماه ۱۳۹۸ طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. این کنسرت که از چند روز قبل تمام بلیت‌هایش به فروش رفته بود، با بازی نور شروع شد.

    در همین حین گروه به صحنه آمد و ویدیوی قطعه‌ی «دلدار» بر روی مانیتورهای صحنه پخش شد. بر روی همین تصویر، سینا درخشنده این قطعه را اجرا کرد. «نم‌نمک» و «دلبر منی» قطعه‌های بعدی این کنسرت بود.

    در ادامه درخشنده خطاب به حاضران در سالن میلاد گفت: «یه موزیک غمگین بزنیم؟»، همه گفتن «نه». اما رخشنده از هوادارانش خواست تا به حرفش گوش کنند و پشیمان نمی‌شوند. در ادامه درخشنده قطعه‌ای خواند که با استقبال مخاطبان همراه بود.

    امیر مقاره یکی از مهمانان ویژه‌ کنسرت شب گذشته بود. درخشنده در معرفی این خواننده گفت: «کسی در میان ماست که خودم از طرفدارانش بوده‌ام و تمام کنسرت‌هایش را رفته‌ام.»

    قطعه «هواستم نباشه هواسم هست بهت» بود. این قطعه حدود یک ماه پیش منتشر شد. پیش از اجرای این قطعه سینا درخشنده از هوادارانش خواست تا در پاسخ به این جمله که او می‌خواند «شاید باورت نشه»، آنها بگویند «ولی عاشقت شدم.» این قطعه با انرژی و در فضایی شاد اجرا شد. «کوکه حالم» ابتدا بدون موزیک و با همراهی تماشاگران اجرا شد. تقریبا تمام سالن این قطعه را با درخشنده همخوانی کردند.

    کیفیت بد صدا این روزها ویژگی سالن میلاد نمایشگاه شده به طوری که نارضایتی مخاطبان هنرمندان را در بر داشته است. این در حالی است که کیفیت نامطلوب صدای سالن میلاد با بلیت‌های صد و هشتاد هزار تومانی نوعی تضییع حقوق مخاطبان است.

    در بخشی از کنسرت شب گذشه، سینا درخشنده خطاب به مخاطبانش گفت که امشب دو مهمان ویژه دارم که از راه دور آمده‌اند. این دو مهمان پدر و مادرِ سینا درخشنده بودند. این خواننده برای ادای احترام به والدینش از صحنه پایین رفت و آنها را در آغوش گرفت.

    «سرسری»، «خوش خنده‌ی من»، «حس قشنگ»، «هوای عشق»، «بم می‌خندی»، «یار همیشگیم» و «کنارتم» برخی از دیگر قطعه‌هایی بودند که شب گذشته توسط درخشنده برای مخاطبانش اجرا شدند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=284116
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *