×
×

دموی چهار قطعه از آلبوم «همین» را از موسیقی ایرانیان دریافت و بشنوید

  • کد نوشته: 28362
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • تازه‌ترین آلبوم رضا صادقی خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران که قرار بر این بود با عنوان «همین» تا پایان دی ماه راهی بازار موسیقی کشور شود، انتشارش به تاخیر خورد. در ادامه دموی چهار قطعه از آلبوم «همین» را از موسیقی ایرانیان دریافت و بشنوید

    دموی چهار قطعه از آلبوم «همین» را از موسیقی ایرانیان دریافت و بشنوید
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تازه‌ترین آلبوم رضا صادقی خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران که قرار بر این بود با عنوان «همین» توسط شرکت آوای هنر تا پایان دی ماه راهی بازار موسیقی کشور شود، انتشارش به تاخیر خورد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، صادقی که این روز‌ها درگیر مشکلات حقوقی خود با شرکت طرف قرارداد قبلی خود است، کار آهنگسازی آلبوم موسیقی «همین» را به پاپان رسانده و همچنان منتظر مجوز نهایی از ارشاد برای انتشار در بازار موسیقی کشور است.

    رضا صادقی همچنین درباره تاخیر در زمان انتشار آلبوم «همین» در صفحه شخصی خود یادداشتی را نگاشته و گفته است: «بـه نــــام خــــدای مــــوســــیــــقــی، در روزهای پر خنجر و کینه و نا‌جوانمردی چقدر محبت شما دوستان ساده و صبورم سرشارم می‌کنه!، از تاخیر البوم عذرخواهی می‌کنم! اما آخرین مرحله البوم مصادف شد با نقل و انتقالات مدیران ارشاد، اما ان شاالله که همین زودی با افتخاری که نصیبم می‌شه این اثر خدمتتون خواهد آمد، چه افتخاری بیشتر از اینکه دوستتون دارم و منت دوستیتون رو سرم دارم؛ باز هم تسلیت برای درگذشت استاد همایون خرم و دعای صبر برای خانواده ایشان و مردم ایران. من رضا صادقی … عـــــا شـــــقــــــتــــــــــونــــم… همین.»

    براساس همین گزارش، اکثر ترانه‌های آلبوم از سروده‌های رضا صادقی است و به گفتهٔ خود این خواننده، وی در تولید این اثر از تنظیم کننده‌های جوان و مستعدی به نام‌های آرون حسینی و شجاعت شفاهی استفاده کرده است.

    لازم به ذکر است که رضا صادقی به تازگی با پویا نیکپور به عنوان رهبر ارکستر قرارداد بسته و همراه با وی در حال تمرین با گروه مشکی پوشان برای اجرای کنسرت هستند.

    در ادامه هم می‌توانید دموی چند قطعه از آلبوم همین را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دریافت و بشنوید.

    https://musiceiranian.ir/?p=28362
       
    برچسب ها رضا صادقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *