×
×

آلبوم موسیقی «به نام آب» منتشر و روانه بازار شد

  • کد نوشته: 275114
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۹ام تیر ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «به نام آب» به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی رضا فانید با اشعاری از هیوا مسیح از روز یکشنبه نهم تیر در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    آلبوم موسیقی «به نام آب» منتشر و روانه بازار شد
  • آلبوم موسیقی «به نام آب» به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی رضا فانید با اشعاری از هیوا مسیح از روز یکشنبه نهم تیر در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم موسیقی «به نام آب» به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی رضا فانید از روز یکشنبه نهم تیرماه در دسترس مخاطبان قرار گرفت. این آلبوم شامل هفت قطعه است، که روی اشعاری از ۲ مجموعه شعر «کتاب آب» و «همچنان تا نمی‌دانم چه وقت» اثر هیوا مسیح، با آهنگسازی و آواز رضا فانید گردآوری شده است. ضمن اینکه قبل از شروع هر قطعه دکلمه شعر نیز با صدای شاعر شنیده می‌شود.

    در توضیح این آلبوم آمده است: «سبک جاری در قطعات حال و هوای راک آلترناتیو را دنبال کرده اما ارکستراسیون قطعات نسبت به هم متفاوت هستند که این امر باعث شنیده شدن رنگ‌های صوتی متنوع در مجموع آلبوم شده است. موسیقی و تنظیم آلبوم نیز توسط فانید انجام شده و رحیم ناحی، آرش شعیب هم صدابردارهای این اثر هستند. ضمن آنکه میکس و مسترینگ هم توسط آرش شعیب، محمد فرمانیان صورت گرفته است. گرافیک کار را حمید لطفی انجام داده و عکاسی هم پدرام نظری صورت گرفته است.»

    رضا فانید آهنگساز و مدرس هارمونی و آواز پاپ – کلاسیک در مراسم رونمایی این آلبوم که روز گذشته در مرکز کتاب الهیه برگزار شد، گفت: فضا و ژانر کلی آلبوم «به نام آب» راک آلترناتیو است اما به دلیل اینکه تنظیم‌ها و ارکستراسیون این قطعات باهم تفاوت دارند، احساس می‌شود که مقداری به جذابیت کار می‌تواند اضافه کند به دلیل اینکه رنگ‌آمیزی زیادی درون این کار وجود دارد. موضوع قابل توجه دیگر آلبوم این است که ما قبل از هر قطعه یک دکلمه قرار داده‌ایم که آن‌ها هم آهنگسازی شده و دکلمه‌ها هم از جناب هیوا مسیح است که می توان گفت درمجموع با تمام دکلمه‌ها، ۱۴ قطعه در این مجموعه وجود دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=275114
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *