×
×

آلبوم اینجا چراغی روشن است به زودی راهی بازار موسیقی می شود

  • کد نوشته: 271235
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۸ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم اینجا چراغی روشن است، اثریست حاصل همکاری مرتضی یگانه راد، مجید یگانه راد، سوگند عباسی و گروه موسیقی رادها.

    آلبوم اینجا چراغی روشن است به زودی راهی بازار موسیقی می شود
  • آلبوم اینجا چراغی روشن است

    آلبوم اینجا چراغی روشن است اثری تازه از نوازندگان شناخته شده موسیقی ایرانی و گروه موسیقی رادها، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای حنانه راهی بازار موسیقی می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم اینجا چراغی روشن است، اثریست حاصل همکاری مرتضی یگانه راد، مجید یگانه راد، سوگند عباسی و گروه موسیقی رادها.

    این آلبوم در فضایی از موسیقی  کلاسیک ایرانی و در قالب ۷ قطعه ضربیِ بی کلام و با کلام به اجرا در آمده که مرتضی یگانه راد علاوه بر نوازندگی دف و تنبک، خوانندگی اثر را نیز بر عهده داشته است. همچنین مجید یگانه راد و سوگند عباسی به عنوان نوازنده و همخوان هنرنمایی کرده اند و «گروه موسیقی رادها» که از میان اعضایش می توان  به عاطفه عسگری، مجتبی حسینی، ساعد صفرپور، مائده شفیعی، رضا اسداللهی و فرزان پیمان اشاره کرد، دیگر هنرمندان و نوازندگان در این آلبوم می باشند. ویژگی قابل توجه این اثر، اجرای کلیه قطعات تنها با سازهای کوبه ایست و هیچ ساز ملودیکی در آن نواخته نشده است.

    این آلبوم شامل دو لوح صوتی و تصویری است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی کلاسیک اینجا چراغی روشن است، به زودی و از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری آوای حنانه منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=271235
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *