×
×

آلبوم «نام من عشق است» با صدای «فرواگ» به زودی منتشر می شود

  • کد نوشته: 271232
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۸ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • اولین آلبوم رسمی با صدای فرواگ، به زودی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت که این اثر در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۹ قطعه ساخته و پرداخته شده است.

    آلبوم «نام من عشق است» با صدای «فرواگ» به زودی منتشر می شود
  • آلبوم نام من عشق است با خوانندگی فرواگ، توسط علی اوجی راهی بازار موسیقی می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اولین آلبوم رسمی با صدای فرواگ، به زودی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت که این اثر در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۹ قطعه ساخته و پرداخته شده و اشعار آن از سروده‌های شاعران کهن و معاصر؛ حسین منزوی، ابراهیم منصفی، احمد جامی، حافظ و باباطاهر عریان می باشند.

    قطعات «نام من عشق است…» و «گل لاله لاله»، از جمله قطعات این آلبوم است که پیش از این به صورت مستقل و در قالب تک آهنگ، در فضای مجازی منتشر شده اند.

    در مورد سبک این اثر اشاره شده است: «این آلبوم را البته، به طور مشخص نمی توان تنها در یک سبک جاى داد. چهار آهنگ از ملود‌ی‌های فولکلور خراسانى و دو آهنگ از آثار ابراهیم منصفى تاثیر گرفته‌اند. برخى آهنگ‌ها به اصل ملودی‌ها بسیار نزدیک و برخى بسیار دور هستند. ملودى سه آهنگ دیگر نیز آهنگسازى شده‌اند.»

    آرین کشیشى، امیر دارابی، سیاوش روشن و فرواگ، تنظیم کنندگان اثر و میثم مروستی، آتنا اشتیاقی، میلاد و مهرداد عالمى و ایوب سعیدی، از جمله نوازندگان آن هستند.

    شایان ذکر است که آلبوم نام من عشق است…به خوانندگی فرواگ و به تهیه کنندگی علی اوجی، به زودی راهی بازار موسیقی شده و در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=271232
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *