×
×

اختصاصی موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 271
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۵ام دی ۱۳۸۸
  • ۰
  • سایت موسیقی ایرانیان – ابراهیم مولائی: این روزها برای هواداران بابک جهانبخش روزهای خوشی به حساب می‌آید، چون قرار است به زودی سومین آلبوم وی با نام «احساس» منتشر شود. برای اطلاعات بیشتر درباره این آلبوم و زمان دقیق منتشر شدنش به سراغ بابک جهانبخش رفته ایم که می توانید مصاحبه کوتاه مجله موسیقی ایرانیان […]

  • سایت موسیقی ایرانیان – ابراهیم مولائی: این روزها برای هواداران بابک جهانبخش روزهای خوشی به حساب می‌آید، چون قرار است به زودی سومین آلبوم وی با نام «احساس» منتشر شود. برای اطلاعات بیشتر درباره این آلبوم و زمان دقیق منتشر شدنش به سراغ بابک جهانبخش رفته ایم که می توانید مصاحبه کوتاه مجله موسیقی ایرانیان با وی را در ادامه بخوانید .

    آلبوم جدیدتان اسفند ماه منتشر می شود؟
    هنوز زمان مشخصی برای انتشار آلبوم در نظر نگرفته ایم.

    امکانش هست درباره آلبوم جدیدتان توضیحاتی دهید؟
    «احساس» نام آلبوم سومم هست که شامل ۱۱ قطعه بوده و  پیام هوشمند، بابک وزیری و خودم کار آهنگ‌سازی آنها را برعهده داشتیم.
    در ضمن پیام هوشمند آهنگساز همان قطعه «چی شده» است که قبلا من خوانده بودم. ایشان یک مدتی در آلمان بود و حالا برگشته و همکاریمان را از سر گرفته ایم. همچنین یک سری از تنظیمات آهنگ ها توسط خود پیام انجام شده و پوریا حیدری نیز چند تا تنظیم در این آلبوم دارد.

    ترانه های آلبوم از چه اشخاصی هست؟
    در زمینه ترانه با بابک صحرایی، علی بحرینی، داریوش شهریاری، مریم اسدی، نغمه قاسمی، امیر مسعود میر دامادی، زینب علاقه و سمیه کامیاب همکاری داشتم.

    چرا اسم آلبوم را «احساس» انتخاب کردید؟
    اولا به دلیل فضای حسی که در آلبوم حاکم هست و دوما اسم یکی از آهنگ های آلبوم هم «احساس» هست .
    فضای آلبوم از نظر خودم، خیلی متفاوت تر از آلبوم «بی اسم» است. شاید این حرفم کلیشه ای باشد، ولی مطمئن باشید کار متفاوتی خواهید شنید. در این آلبوم آن چیزی که باید باشم و آن کاری که  باید انجام دهم را انجام دادم. متاسفانه خیلی وقت ها یکسری دخالت ها که حرفه ای هم نیست،  توسط تعدادی از دوستانمان در کار اعمال میشود که همین دخالت ها باعث میشود،  آلبوم خوبی از آب در نیاد. ولی در این آلبوم جدیدم اینطور نبود و از همان اول به حرف هیچ کسی کاری نداشتم و آن چیزی که باید انجام می دادم را انجام دادم که فکر می کنم کار خوبی هم از آب درامده.

    آلبوم «احساس» توسط چه شرکتی منتشر خواهد شد؟
    متاسفانه فعلا نمی توانم اسمی از این شرکت نام ببرم، ولی مطمئن باشید شرکت معتبری است!

    شما قبلا با شرکت ترانه شرقی هم همکاری داشتید، چطور شد همکاری شما با این شرکت قطع شد؟
    مشکل خاصی بین من و ترانه شرقی نبوده و نیست. تنها بعضی شرایط باعث شد فعلا با هم همکاری نداشته باشیم. من تنها یک قرار داد برای آلبوم اولم با آقای رجب پور داشتم که برای آلبوم دومم آقای رجب پور درگیر کارهای دیگری بودند و همین خود به خود باعث شد حتی صحبتی برای ادامه همکاری بین من و ترانه شرقی پیش نیاید. البته امکان دارد در آینده دوباره با هم همکاری داشته باشیم.

    به فکر برگزاری کنسرت هستید؟
    صد درصد، گروهی را جمع کردم و بعد از ایام محرم و صفر تور کنسرت هایم را در تهران و شهرستان ها شروع خواهم کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=271
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *