×
×

«علیرضا قربانی» در گردهمایی «فرهنگ برای آینده» بلژیک روی صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 270356
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۶ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • «علیرضا قربانی» در گردهمایی «فرهنگ برای آینده» به میزبانی کشور بلژیک روی صحنه می‌رود.

    «علیرضا قربانی» در گردهمایی «فرهنگ برای آینده» بلژیک روی صحنه می‌رود
  • «علیرضا قربانی» در گردهمایی «فرهنگ برای آینده» به میزبانی کشور بلژیک روی صحنه می‌رود. این خواننده مطرح موسیقی ایرانی در پایان روز دوم این گردهمایی که قرار است به همت کمیسیون اتحادیه اروپا و در مرکز «بوزار» بلژیک برگزار شود روی صحنه برود. در این گردهمایی قرار است علاوه بر هنرمندان مطرح موسیقی جهان، اغلب وزرای فرهنگ و هنر اتحادیه اروپا و همچنین مدیران ارشد سازمان یونسکو حضور داشته باشند. بخش پایانی این گردهمایی به مقوله مهاجرت اختصاص دارد و به غیر از علیرضا قربانی و اعضای گروهش چند گروه از کشورهای مالی، فرانسه، کردستان و افغانستان اجرا خواهند داشت.

    براساس اعلام برگزارکنندگان گردهمایی فرهنگ برای فردا بخشی از اجراهای این گروه‌ها به صورت مستقل و بخشی هم به صورت مشترک خواهد بود. همچنین بخش عمده اشعاری که توسط گروه علیرضا قربانی و سایر گروه‌های موسیقی اجرا خواهد شد از سروده‌های «مولانا» انتخاب شده است. این برنامه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۶ و ۲۷ خرداد برگزار می‌شود.

    علیرضا قربانی پس از بازگشت از این گردهمایی آماده اجراهای جدید پروژه «با من بخوان» خواهد شد. قرار است سانس‌های تمدیدی این اجراها با موسیقی «حسام ناصری» در از چهارم تا چهاردهم تیرماه در کاخ سعدآباد تهران برگزار شود. این در حالی است که اولین اجراهای پروژه با من بخوان با صدای علیرضا قربانی اردیبهشت ماه و طی نه سانس در تالار وحدت برگزار شده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=270356
       
    برچسب ها علیرضا قربانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *