×
×

آلبوم صعود به بالاترین ابر از داود رضایی منتشر شد

  • کد نوشته: 269112
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۵ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • داود رضایی آهنگساز و مولتی اینسترومنتالیست ایرانی، اثر تازه خود را در قالب آلبومی تحت عنوان صعود به بالاترین ابر منتشر کرده که این اثر در فضایی از موسیقی نیو اِیج و در قالب ۱۰ قطعه به اجرا در آمده است.

    آلبوم صعود به بالاترین ابر از داود رضایی منتشر شد
  • آلبوم صعود به بالاترین ابر اثر تازه ای از داود رضایی، توسط این موزیسین راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، داود رضایی آهنگساز و مولتی اینسترومنتالیست ایرانی، اثر تازه خود را در قالب آلبومی تحت عنوان صعود به بالاترین ابر منتشر کرده که این اثر در فضایی از موسیقی نیو اِیج و در قالب ۱۰ قطعه به عناوین «موهایش»، «یک روز معمولی»، «شب، ستارگان»، «متولد اردیبهشت»، «انتقام آرام»، «دابره ها»، «تغییر در رنگ ها»، «دور افتاده»، «روز، خورشید» و «وهم» به اجرا در آمده است.

    ملودی‌های رمانتیک و عمیق پیانوی این نوازنده، رنگ آمیزی‌شده با هارمونی کلاسیک سازهای ارکستر و امبینت؛ فضایی احساسی و خیالی و در برخی از قطعات، سینماتیک و داستان‌گونه را برای مخاطب تداعی می‌کنند. این اثر علاوه بر انتشار در ایران، از طریق تمامی فروشگاه‌های آنلاین معتبر جهان نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

    شایان ذکر است که آلبوم بی کلام صعود به بالاترین ابر به آهنگسازی و نوازندگی داود رضایی، منتشر شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=269112
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *