×
×

آلبوم لبخند خیال از رضا طریقت منتشر شد

  • کد نوشته: 268145
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۹ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم لبخند اثریست تازه به آهنگسازی و نوازندگی رضا طریقت که در فضایی از موسیقی تلفیقی و در قالب ۸ قطعه به اجرا در آمده است.

    آلبوم لبخند خیال از رضا طریقت منتشر شد
  • آلبوم لبخند خیال اثر تازه رضا طریقت، توسط این نوازنده و آهنگساز راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم لبخند خیال اثریست تازه به آهنگسازی و نوازندگی رضا طریقت که در فضایی از موسیقی تلفیقی که در قالب ۸ قطعه به عناوین «لبخند خیال»، «چهار مضراب ماهور»، «پرسه»، «پیش درآمد ابوعطا»، «بهار دلکش»، «هیاهو»، «پولکا» و «طلوع» به اجرا در آمده است.

    این آهنگساز و نوازنده کمانچه در آلبوم بی کلام خود، با توجه به آثار «درویش خان» که یگانه زمانش در نوآوری بود، نگاهی نو به قابلیت‌های کمانچه و موسیقی الکترونیک دارد که می‌تواند طیف مخاطبان موسیقی اصیل و مدرن را در بر گیرد. اجرا و تنظیم موسیقی الکترونیک بر عهده امیر همتیان بوده است.

    طریقت متولد ۱۳۷۶ و دانش آموخته موسیقی با ساز تخصصی ویولون کلاسیک و کمانچه است که دوره های پیشرفته تر ویولون را نزد ارسلان کامکار، مرجان قنبری مهر و همایون رحیمیان و کمانچه را نزد اردشیر کامکار گذرانده است.

    شایان ذکر است که آلبوم تلفیقی لبخند خیال ساخته و نواخته رضا طریقت، توسط این هنرمند منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=268145
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *