×
×

کنسرت آخرین ماه بهاری احسان خواجه امیری، در سالن میلاد برگزار می شود

  • کد نوشته: 264707
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۱۰ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • احسان خواجه امیری، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال جاری، به دیدار هوادارانش در سالن میلاد نمایشگاه رفته و با اجرای گلچینی از بهترین آثار خود، شبی خاطره انگیز را برای آنها رقم خواهد زد.

    کنسرت آخرین ماه بهاری احسان خواجه امیری، در سالن میلاد برگزار می شود
  • کنسرت احسان خواجه امیری

    کنسرت بهارانه احسان خواجه امیری، در سومین هفته از آخرین ماه بهاری ۱۳۹۸ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران بروی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، احسان خواجه امیری، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال جاری، به دیدار هوادارانش در سالن میلاد نمایشگاه رفته و با اجرای گلچینی از بهترین آثار خود، شبی خاطره انگیز را برای آنها رقم خواهد زد که از میان این قطعات می توان به «بی تفاوت»، «باید برگشت» و …اشاره کرد.

    کنسرت پیش روی خواجه امیری، طی دو سئانس از تاریخ فوق بروی صحنه می رود و بهای بلیت های آن ۷۰ و ۹۰ و ۱۰۰ و ۱۰۵ و ۱۱۰٫٫٫الی ۱۸۵ هزار تومان برآورد شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت بهاری احسان خواجه امیری، در ساعت های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۱۵ از تاریخ ۲۱ خرداد ماه جاری، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت های این کنسرت، به آدرس www.iranconcert.com  مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=264707
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *