×
×

آلبوم رقصان از مسعود نجفی و رضا رضایی پور منتشر شد

  • کد نوشته: 264472
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۱۰ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • رقصان، نام اثریست تازه ساخته مسعود نجفی که آواز آن را رضا رضایی پور بر عهده داشته است و این اثر در فضایی از موسیقی کلاسیک ایرانی با ۱۱ قطعه به اجرا در آمده است.

    آلبوم رقصان از مسعود نجفی و رضا رضایی پور منتشر شد
  • آلبوم رقصان به آهنگسازی مسعود نجفی و خوانندگی رضا رضایی پایور، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری نغمه پردازان بهنام راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، رقصان، نام اثریست تازه ساخته مسعود نجفی که آواز آن را رضا رضایی پور بر عهده داشته است.

    این اثر در فضایی از موسیقی کلاسیک ایرانی با ۱۱ قطعه به عناوین «بازگشت»، «رود»، «خاطره»، «مست مست»، «آواز نهفت»، «شهره شهر»، «اشتیاق»، «چهار مضراب حجاز»، «مجنون»، «عروسی» و «ای دل ای دل» به اجرا در آمده است. سروده‌هایی از شاعران کهن و معاصر چون مولانا، سیمین بهبهانی، باباطاهر و حافظ، در قطعات با کلام این اثر خوانده شده و مسعود نجفی (سرپرست گروه)، پیام بحیرایی،سجاد سقایی، سیاوش عبدی،پویان توکلی و امین رحیمی، از جمله نوازندگانی هستند که در آن به هنرنمایی پرداخته اند. با صدای رضایی پایور پیش از این، آلبوم آشفته حال منتشر شده است.

    شایان ذکر است که آلبوم رقصان به آهنگسازی مسعود نجفی و آواز رضا رضایی پور، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری نغمه پردازان بهنام منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=264472
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *