×
×

دفتر آموزش و انجمن موسیقی ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

  • کد نوشته: 262650
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • تفاهم‌نامه‌ی همکاری «دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت ارشاد» و «انجمن موسیقی ایران»  به امضا رسید. این تفاهم‌نامه با استناد بند الف ماده ۷ مصوبه ۴۷۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی و به منظور افزایش کیفیت آموزش‌های هنری، ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های علمی، هنری، آموزشی و تحقیقاتی انجمن‌های تخصصی در ارتقای فعالیت‌های تخصصی آموزش موسیقی منعقد شده است.

    دفتر آموزش و انجمن موسیقی ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند
  • تفاهمنامهی همکاری «دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت ارشاد» و «انجمن موسیقی ایران»  به امضا رسید. این تفاهم‌نامه با استناد بند الف ماده ۷ مصوبه ۴۷۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی و به منظور افزایش کیفیت آموزشهای هنری، ایجاد مشارکت و بهرهگیری از توانایی‌های علمی، هنری، آموزشی و تحقیقاتی انجمن‌های تخصصی در ارتقای فعالیتهای تخصصی آموزش موسیقی منعقد شده است.

    استانداردسازی و ارتقای سطح دانش مدیران مسئول و مربیان  آموزشگاههای آزاد موسیقی، امکانسنجی و آمایش سرزمینی آموزش موسیقی همچنین مکانیزهکردن فعالیتها و ایجاد یک سامانه واحد الکترونیکی، ارزش‌یابی مستمر دستاوردهای آموزشی آموزشگاه‌های آزاد موسیقی کشور از اهداف این تفاهم‌نامه است.

    به منظور برنامه‌ریزی و اجرای مفاد این تفاهم‌نامه، کمیتهای تخصصی و هنری متشکل از ۵ نفر که  دو نفر نماینده از دفترآموزش  و دو نفر نماینده از انجمن موسیقی ایران  و یک نفر نماینده به انتخاب دفتر آموزش از بین مدیران مسئول آموزشگاه­های آزاد موسیقی تشکیل خواهد شد .

    تدوین شیوه نامه‌ها و دستورالعملهای اجرایی در موضوع تفاهم نامه و بررسی مفاد و تایید هر یک از قراردادهای اجرایی در موضوع تفاهم نامه همچنین برنامه­ریزی و نظارت بر اجرای اهداف تفاهم نامه در اجرای تصمیمات مشترک از وظایف این کمیته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=262650
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *