×
×

آلبوم ایوار از مرتضی شیرکوهی منتشر شد

  • کد نوشته: 238415
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۲۳ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • ایوار، نام آلبومی است برای پیانوی تنها به آهنگسازی و نوازندگی مرتضی شیرکوهی که در فضایی از موسیقی کلاسیک و در قالب ۷ قطعه به عناوین «تاسیان»، «ایوار»، «غبار تابستان»، «برهوت»، «پرندگان شب»، «مخمل شالیزار» و «دریغا صبح» به اجرا در آمده است.

    آلبوم ایوار از مرتضی شیرکوهی منتشر شد
  • آلبوم ایوار اثری تازه از مرتضی شیرکوهی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ایوار، نام آلبومی است برای پیانوی تنها به آهنگسازی و نوازندگی مرتضی شیرکوهی که در فضایی از موسیقی کلاسیک و در قالب ۷ قطعه به عناوین «تاسیان»، «ایوار»، «غبار تابستان»، «برهوت»، «پرندگان شب»، «مخمل شالیزار» و «دریغا صبح» به اجرا در امده است.

    شیرکوهی این آلبوم را بعنوان سومین اثر رسمی خود پس از دو آلبوم آکادمیک و آرتیمان تولید کرده است. همچنین در کارنامه هنری وی رسیتال‌ها، تألیفات و مقام های زیادی در جشنواره‌ها دیده می‌شود. ایوار اثری است هنری و پر احساس. صدای پیانو در سکوتی بیکران طنین انداز می‌شود و به آرامی در فضاهای مختلف حرکت می‌کند. شاید بتوان این آلبوم را با کارهای اریک ساتی آهنگساز و پیانیست بزرگ فرانسوی مقایسه کرد؛ شاید هم خود هنرمند نظر دیگری راجع به کارهایش داشته باشد. هرچه که هست ایوار فضای آرام و عمیق دارد و شنونده را به تعمق دعوت می‌کند.

    شایان ذکر است که آلبوم ایوار از مرتضی شیرکوهی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=238415
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *