×
×

حرکت جالب محمد معتمدی در یک نشست خبری

  • کد نوشته: 232472
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۶ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • در این نشست که در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد، محمد معتمدی (خواننده)، محمد مهدی سیار (شاعر)، فرید سعادتمند (آهنگساز)، احسان خداپرست (قائم مقام مرکز مأوا که زیر مجموعه سازمان اوج است) و شاهد صادق‌پور (تهیه‌کننده) آلبوم موسیقی «حالا که می‌روی» حضور داشتند. محمد معتمدی با ابراز خوشحالی از انتشار این آلبوم گفت: از […]

    حرکت جالب محمد معتمدی در یک نشست خبری
  • در این نشست که در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد، محمد معتمدی (خواننده)، محمد مهدی سیار (شاعر)، فرید سعادتمند (آهنگساز)، احسان خداپرست (قائم مقام مرکز مأوا که زیر مجموعه سازمان اوج است) و شاهد صادق‌پور (تهیه‌کننده) آلبوم موسیقی «حالا که می‌روی» حضور داشتند.

    محمد معتمدی با ابراز خوشحالی از انتشار این آلبوم گفت: از زمانی که ما سه نفر می‌خواستیم کار مشترکی انجام بدهیم تا امروز پروسه زیادی را طی کردیم. تنها جایی که نخواست در کار اعمال نظر کند و به ما اجازه داد کار را با دست باز آغاز کنیم مجموعه مأوا بود.

    این خواننده بیان کرد: مجموعه «حالا که می‌روی» برگرفته از اصالت موسیقی ایرانی اما با فضای موسیقی جدید امروز است. در واقع این اثر موسیقی ایرانی به‌روز شده است. ما دوست داشتیم با موسیقی اصیل ایرانی کاری کنیم که مخاطب عام را درگیر یک آلبوم کنیم.

    معتمدی همچنین درباره طرح برگزاری کنسرت ارزان قیمت که به تازگی از سوی او مطرح شده، بیان کرد: بخشی از پیام‌هایی که برای من می‌آید این است که آقای معتمدی خیلی طرفدارتان هستیم اما (به دلایل اقتصادی) نمی‌توانیم به کنسرت شما بیاییم. این پیام‌ها مثل پتک روی سر ما کوبیده می‌شود. مدت‌ها است دنبال راهکاری در این زمینه هستم.

    او توضیح داد: در این شرایط بد اقتصادی هم می‌توان کاری کرد مردم بتوانند به کنسرت بیایند. در این شرایط می‌توانیم تدابیری بیندیشیم تا سالن‌هایی که کمتر استفاده می‌شود برای کنسرت مورد استفاده قرار بگیرد و با جذب اسپانسر می‌توانیم این کار را انجام بدهیم. من تلاش می‌کنم برای عید امسال این طرح را پیاده کنم اما بعید می‌دانم به اجرای صحنه‌ای این آلبوم برسد.

    در انتهای این نشست معتمدی بخشی از قطعه «حالا که می‌روی» را برای حاضران به آواز خواند.

    https://musiceiranian.ir/?p=232472
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *