×
×

آلبوم نیوش از گروه نیوش منتشر شد

  • کد نوشته: 232187
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۱ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم نیوش، سومین اثر رسمی این گروه موسیقی با آهنگسازی و تنظیم کیکاووس مختاری و خوانندگی سروش قهرمانلو است که در قالب ۹ قطعه به اجرا در آمده است.

    آلبوم نیوش از گروه نیوش منتشر شد
  • آلبوم نیوش از گروه موسیقی نیوش، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری خنیای رامشگران پارسی منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم نیوش، سومین اثر رسمی این گروه موسیقی با آهنگسازی و تنظیم کیکاووس مختاری و خوانندگی سروش قهرمانلو است که در قالب ۹ قطعه به عناوین «سقف میریزد»، «خبر»، «می ناب»، «نبض»، «خواهم گفت»، «در ابتدا کلمه بود»، «شبزده»، «خاطرم در آتش است…» و «اجبار» به اجرا در آمده است.

    این گروه متشکل از آرش قهرمانلو (سرپرست و نوازنده قلم نی خوش نویسی)، سروش قهرمانلو (آهنگساز، خواننده و نوازنده سه تار الکتریک و …) و کیکاووس مختاری (آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده پیانو و…) می باشد.

    ژانر آلبوم تازه گروه نیوشه، بین راک، فیوژن، تجربی و مدرن قرار می‌گیرد و در بعضی ترک‌های آن، الهام از خوانش به سبک بحر طویل را مشاهده می‌کنیم. هچنین مانند گذشته شاهد حضور ساز ابداعی سروش قهرمانلو یعنی سه‌تار الکتریک هستیم؛ اما این بار استفاده پخته‌تری از آن شده است. ترانه‌ها و کلام آهنگ‌ها گاهی از اشعار کلاسیک و گاهی از شاعران جوان است؛ اما ترکیب آن با موسیقی به گونه‌ایست که برای مخاطبان با سلیقه های مختلف خوشایند است.

    شایان ذکر است که آلبوم نیوش از گروه موسیقی نیوش، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری خنیای رامشگران پارسی راهی بازار شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=232187
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *