×
×

آهنگ جدید گروه ایهام با نام وای از این حالم را دانلود کنید

  • کد نوشته: 231562
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۳۰ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • زانیار خسروی و مازیار لشنی، اثری تازه را تحت عنوان «وای از این حالم» مشترکا خوانندگی کرده اند که این اثر بر ترانه ای از هادی زینتی به اجرا در آمده است. این گروه با نام ایهام، این قطعه را تولید کرده اند.

    آهنگ جدید گروه ایهام با نام وای از این حالم را دانلود کنید
  • تک آهنگ «وای از این حالم» به آهنگسازی زانیار خسروی، هادی زینتی، عماد طغرایی و خوانندگی زانیار خسروی و مازیار لشنی، پس از دریافت مجوز دفتر موسیقی ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، زانیار خسروی و مازیار لشنی، اثری تازه را تحت عنوان «وای از این حالم» مشترکا خوانندگی کرده اند که این اثر بر ترانه ای از هادی زینتی به اجرا در آمده است. این گروه با نام ایهام، این قطعه را تولید کرده اند.

    هادی زینتی همچنین در همکاری مشترک با زانیار خسروی و عماد طغرایی، آهنگسازی اثر را بر عهده داشته و شرکت آوای فروهر ناشر آن بوده است.

    لشنی و خسروی پیش از این هم در خوانندگی قطعه های دیگر با نام «دنیای بعد از تو»، «دریا»، «چشمانت آرزوست» و …با یکدیگر همکاری داشته اند.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «وای از این حالم» با صدای زانیار خسروی و مازیار لشنی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    دانلود تک آهنگ «وای از این حالم»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=231562
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *