×
×

طرح مشکلات موسیقی بانوان در حضور رییس جشنواره

  • کد نوشته: 231166
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • در چهارمین شب اجراهای موسیقی فجر، گروه موسیقی «خنیاگران مهر» با حضور علی ترابی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد و رییس جشنواره در تالار ایوان شمس به اجرا پرداختند.

    طرح مشکلات موسیقی بانوان در حضور رییس جشنواره
  • در چهارمین شب اجراهای موسیقی فجر، گروه موسیقی «خنیاگران مهر» با حضور علی ترابی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد و رییس جشنواره در تالار ایوان شمس به اجرا پرداختند.

    به گزارش ایسنا، در این اجرا قطعات قانون و ارکستر- عشق است/ شعر از مولوی -قیچک و ارکستر -در جستجوی آرامش/ شعر از غلامرضا طریقی-کمانچه و ارکستر -ای عشق / شعر از غلامرضا طریقی -تار و ارکستر -سخن عشق / شعراز محمدعلی بهمنی -رباب و ارکستر -کوبه‌ای و ارکستر -رسوای دل / شعر از رهی معیری -نی و ارکستر -چه کنم؟ / شعر از حسن حسینی -عود و ارکستر -در محاصره / شعر از کاظم بهمنی-لزگی -مهم بودن توست / شعر از رمضانی -طرحی نو / شعر ازحافظ اجرا شد.

    در بخش دوم این اجرا پس از استراحتی کوتاه زمانی که نوید نوروزی برای اجرای قطعه «ای عشق» به روی صحنه آمد، صدای سالن با مشکل روبه رو شد که از سوی حضار بلند تذکر داده شد و درخواست داشتند صدا را درست کنند. پس از اتمام این قطعه بهزاد عبدی آهنگساز گروه ضمن عذرخواهی برای مشکل پیش آمده گفت : این اتفاق ممکن است در تمام کنسرت های دنیا پیش بیایید.

    وی در پایان هم اشاره‌ای به سختی کار موسیقی برای بانوان در کشور داشت و گفت: با تمام این سختی‌ها که شما در جریان هستید این بانوان به برای شما به اجرا پرداختند و از تمام این بزرگواران تشکر می‌کنم.

    در پایان هم با درخواست حضار  قطعه «ای عشق» برای بار دوم اجرا شد.

    در پایان هم عکس یادگاری گرفته شد و حضار هم به سمت هنرمندان رفته و عکس سلفی گرفتند.

    اعضای این گروه نوید نوروزی (خواننده)، بهزاد عبدی (آهنگساز)،فرزام شکاری (مدیر اجرایی)، مهرنام رستگاری (کمانچه)،سمانه باروتی ، نازنین روستا (قیچک)،نگین زاده وکیلی( قیچک بم )، هیلا فیض پور( تار )،ترگل خلیقی  (تار و رباب)، صدا سدیفی (قانون)، رخساره رستمی دارستانی (عود)،بهاره حیدری (تارباس)، شیدا قاضی (نی)، مهرناز دبیرزاده (تمبک و سازهای کوبه‌ای)، فاطمه‌السادات ملک‌زاده (دف و دایره) بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=231166
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *