×
×

آلبوم برف کُنج از چکاد فشارکی منتشر شد

  • کد نوشته: 228174
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۱۸ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم تازه چکاد فشارکی، آهنگساز و نوازنده کمانچه، تحت عنوان برف کنج، با تکنوازی کمانچه این هنرمند و در فضایی از موسیقی کلاسیک ایرانی به اجرا در آمده که شامل ۱۹ قطعه است.

    آلبوم برف کُنج از چکاد فشارکی منتشر شد
  • آلبوم برف کُنج تازه ترین اثر چکاد فشارکی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم تازه چکاد فشارکی، آهنگساز و نوازنده کمانچه، تحت عنوان برف کنج، با تکنوازی کمانچه این هنرمند و در فضایی از موسیقی کلاسیک ایرانی به اجرا در آمده که شامل ۱۹ قطعه از جمله «آواز دشتی، برداشتی از ملودی شروه بوشهری»، «آواز دشتی، چهار مضراب»، «آواز دشتی، درآمد»، «آواز دشتی، ضربی»، «آواز دشتی، برداشتی از دو بیتی» و …می باشد. دیگر بخش های این آلبوم نیز از آوازهای دیگرِ دستگاه شور انتخاب شده‌اند. مایه های افشاری، ابوعطا و بیات ترک که ادامه چیدمان آلبوم را تشکیل می دهند و البته هر بخش، مستقل از بخشِ دیگر و در ضبطی جداگانه نواخته شده‌اند.

    فشارکی، از فارغ التحصیلان موسیقی دانشکده هنرهای زیباست و کمانچه را با گرایشات کلاسیک می نوازد. او کمانچه را با تمام دشواری‌هایی که برای نوازندگی آن با تمایز هویتی از ویولون وجود دارد، می‌نوازد.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی بی کلام برف کنج، ساخته و نواخته چکاد فشارکی، از سوی مؤسسه ماهور منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=228174
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *