×
×

آلبوم فانوس خیال از هامون رحیمی فرد منتشر شد

  • کد نوشته: 228169
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۱۸ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • در آلبوم فانوس خیال رحیمی فرد که هم سابقه نوازندگی ویولون ایرانی و هم کلاسیک را دارد، می توان ردی از هر دو نوع نوازندگی را شنید. اما در مجموع فانوس خیال تکنوازی ویولون ایرانی است که در چند مایه‌ی ایرانی مختلف مثل چهارگاه، ماهور و دشتی نواخته شده است.

    آلبوم فانوس خیال از هامون رحیمی فرد منتشر شد
  • آلبوم فانوس خیال به آهنگسازی و نوازندگی هامون رحیمی فرد، توسط این موزیسین راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، هامون رحیمی، آهنگساز و نوازنده ویولون، اولین اثر رسمی خود را تحت عنوان فانوس خیال، در فضایی از موسیقی کیلاسیک ایرانی منتشر کرده است.

    این آلبوم در قالب ۲۱ قطعه بی کلام بعناوین «مسخ۱و۲و۳»، «رستاخیز۱و۲و۳»، «تندر۱و۲و۳»، «اسرار ازل۱و۲و۳و۴»، «پرده اسرار۱و۲»، «فتنه خاک۱و۲و۳» و «خشتی بر دریا۱و۲و۳» ساخته و پرداخته شده است.

    رحیمی فرد که هم سابقه نوازندگی ویولون ایرانی و هم کلاسیک را دارد، ردی از هر دو نوع نوازندگی را می‌توان در اثرش شنید. اما در مجموع فانوس خیال تکنوازی ویولون ایرانی است که در چند مایه‌ی ایرانی مختلف مثل چهارگاه، ماهور و دشتی نواخته شده است.

    شایان ذکر است که آلبوم بی کلام فانوسِ خیال از هامون رحیمی فرد، به عنوان اولین اثر رسمی این موزیسین منتشر شده است و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=228169
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *