×
×

در آلبوم «تو محکومی به برگشتن» صورت گرفت

  • کد نوشته: 22786
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱ام مهر ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • حاصل اولین همکاری سه جانبه ی هنرمندان سرشناس موسیقی پاپ، خشایار اعتمادی، سیروان خسروی (آهنگسازی و تنظیم) و بابک صحرایی (ترانه) در قالب قطعه ای با «عنوان تقدیر» به زودی منتشر می شود

    در آلبوم «تو محکومی به برگشتن» صورت گرفت
  • موسیقی ایرانیان: حاصل اولین همکاری سه جانبه ی هنرمندان سرشناس موسیقی پاپ، خشایار اعتمادی، سیروان خسروی (آهنگسازی و تنظیم) و بابک صحرایی (ترانه) در قالب قطعه ای با «عنوان تقدیر»، در دهمین آلبوم خشایار اعتمادی به نام «تو محکومی به برگشتن»، مهرماه امسال به بازار عرضه خواهد شد.

    این آلبوم که با حضور چهره های سرشناس بازار موسیقی، آخرین مراحل تولید اش را می گذراند، علاوه بر سیروان خسروی، از حضور هنرمندان دیگری نیز بهره می برد که از جمله می توان به «رضا صادقی» اشاره کرد که در یک قطعه دو صدائه با اعتمادی در این آلبوم حضور دارد.

    این نخستین همکاری اعتمادی با «سیروان خسروی» در طول دوران هنری اش است که با توجه به پیشینه هنری هردو هنرمند، پیش بینی می شود نتیجه قابل توجهی را داشته باشد.

    کارشناسان و اهالی فن آلبوم «تو محکومی به برگشتن» را به نوعی آلبوم بازگشت دوباره «اعتمادی» به سطح اول بازار پاپ لقب داده اند که هزینه های هنگفتی نیز برای جمع آوری و تولید آن صورت گرفته و از لحاظ کیفی دارای بهترین استاندارهای روز موسیقی است.

    این آلبوم بنا بر اعلام شرکت پخش اش مهر ماه سال جاری در سراسر کشور منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=22786
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *