×
×

آلبوم «پرسه در خیال» از میثم ظفرمند منتشر شد

  • کد نوشته: 227412
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۱۹ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • میثم ظفرمند، آلبوم پرسه در خیال را به عنوان اولین اثر رسمی خود در اختیار مخاطبان و علامندان موسیقی راک قرار می دهد. این آلبوم در قالب ۹ قطعه به عناوین «مدیون»، «سِرِ هزار ساله»، «رفیق»، «حال کویر»، «خیال بارون»، «رفتنی»، «خنجر»، «تبر نزن» و «تو نیستی» ساخته و پرداخته شده است.

    آلبوم «پرسه در خیال» از میثم ظفرمند منتشر شد
  • آلبوم پرسه در خیال با آهنگسازی و صدای میثم ظفرمند، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری طنین آوای معین راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، میثم ظفرمند، آلبوم پرسه در خیال را به عنوان اولین اثر رسمی خود در اختیار مخاطبان و علامندان موسیقی راک قرار می دهد. این آلبوم در قالب ۹ قطعه به عناوین «مدیون»، «سِرِ هزار ساله»، «رفیق»، «حال کویر»، «خیال بارون»، «رفتنی»، «خنجر»، «تبر نزن» و «تو نیستی» ساخته و پرداخته شده است.

    شعرهای این آلبوم که از مولانا، میثم ظفرمند، علی اکبر یاغی تبار و مصطفی رضاوند است، تطابق محتوایی با ژانر راک دارند و خواننده خوانشی محکم و تاثیرگذار دارد. آهنگسازی قطعات آن با میثم ظفرمند و میلاد عدل بوده و میلاد عدل همچنین گیتار الکتریک، هارمونیکا، پیانو و گیتار باس کار را نیز نواخته و تنظیم اثر را هم بر عهده داشته است.

    شایان ذکر است که آلبوم راک پرسه در خیال به عنوان اولین اثر رسمی میثم ظفرمند، از سوی طنین آوای معین منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه و یا جهت خرید آنلاین و قانونی آن به آدرس www.ritmo.ir مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=227412
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *