×
×

آهنگ جدید فرزاد فرزین با نام خرابش کردی را دانلود کنید

  • کد نوشته: 225951
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرزاد فرزین، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، تازه ترین اثر خود را در قالب تک آهنگی با نام «خرابش کردی» تقدیم مخاطبان کرده که این اثر بر ترانه ای از حامد رجبی و مسعود محمدی به اجرا در آمده است.

    آهنگ جدید فرزاد فرزین با نام خرابش کردی را دانلود کنید
  • تک آهنگ «خرابش کردی» به آهنگسازی و خوانندگی فرزاد فرزین، پس از دریافت مجوز دفتر موسیقی ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، فرزاد فرزین، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، تازه ترین اثر خود را در قالب تک آهنگی با نام «خرابش کردی» تقدیم مخاطبان کرده که این اثر بر ترانه ای از حامد رجبی و مسعود محمدی به اجرا در آمده است. فرزین آهنگسازی اثر خود را انجام داده و با همکاری محمد شاکر، تنظیم آن را هم بر عهده داشته است و محمد شاکر به همراه محمد فلاحی، میکس و مستر قطعه را صورت داده اند.

    مهرداد معافی (گیتار الکتریک)، جمال چلبیانی (ویولون) و آرین کشیشی گیتار بیس، در نوازندگی اثر هنرنمایی کرده و شرکت آوای دوران، ناشر تازه ترین اثر با صدای فرزین است.

    با صدای این خواننده تا به حال، تک آهنگ های دیگری چون «حالم بده»، «یه خواهش» و «لعنتی» به انتشار رسیده است.

    شایان ذکر است که قطعه «خرابش کردی» به آهنگسازی و خوانندگی فرزاد فرزین، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=225951
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *