×
×

همراه با اختلاف مالی و قهر صدابردار

  • کد نوشته: 22165
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۲ام شهریور ۱۳۹۱
  • ۳ دیدگاه
  • پس از گذشت چند سال کنسرت محمد اصفهانی در اصفهان برگزار شد، ابتدا قرار بود این کنسرت در تیرماه برگزار شود، اما به دلیل نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و یا هر دلیل دیگر به شهریور ماه موکول شد

  • پس از گذشت چند سال کنسرت محمد اصفهانی در اصفهان برگزار شد، ابتدا قرار بود این کنسرت در تیرماه برگزار شود، اما به دلیل نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و یا هر دلیل دیگر به شهریور ماه موکول شد.

    به تعویق افتادن چند ماهه این کنسرت شور و حال مردم را از اجرای محمد اصفهانی از بین نبرد و آنها را از حاشیه به دور نگه داشت، اما این همه داستان نبود و دو شب برگزاری این کنسرت در تالار رودکی اصفهان، برگزارکنندگان این کنسرت اختلافات مالی خود را تا آخرین شب اجرا کشاندند و این اختلافات تا حدی پیش رفت که یک ربع قبل از شروع کنسرت و با وجود استقبال پر شور مردم اصفهان، صدابردار وسایل خود را جمع و قصد ترک تالار رودکی را کرد و کنسرتی که قرار بود ساعت ۲۱ شروع شود، در آخرین شب با یک ساعت تاخیر اجرا شد.

    محسن نوید‌‌پور، یکی از برگزار کنندگان این کنسرت به خبرنگار ایسنا گفت: برای هماهنگی‌های کنسرت محمد اصفهانی با مشارکت مجید احدزاده در تهران به عنوان مسؤول هماهنگی‌ها و شرکت آوای نوین اصفهان با مدیریت بنده مجوز برگزار شد.

    وی در مورد اختلافاتش با مجید احدزاده اظهار کرد: من و احد‌زاده در برگزاری و اجرای کنسرت شریک بودیم و قرار بود که هزینه‌ها برابر محاسبه شود ولی در شب آخر، او در پرداخت هزینه کوتاهی کرد و متاسفانه کنسرت تعویق افتاد و بنده مساله را ختم به خیر کردم.

    نویدپور افزود: از احدزاده شکایت کردم زیرا حدود ۹۰ درصد از هزینه‌ها را بنده پرداخت کردم و حق و حقوقی که از بنده پایمال کرده است را توسط قانون خواهم گرفت.

    وی اختلافاتش با محمد اصفهانی را که در برخی رسانه‌ها مطرح شده است، کذب محض خواند و گفت: محمد اصفهانی قبل از شروع کنسرت حقوقش را گرفته است و خوشبختانه همه چیز از طرف محمد اصفهانی خوب پیش رفت.

    مدیر شرکت آوای نوین اصفهان تصریح کرد: کنسرت از نظر نور‌ پردازی و صدابرداری هم به خوبی پیش رفت و برای حواشی که در شب آخر اتفاق افتاد متاسفم.

    به گزارش ایسنا، کنسرت محمد اصفهانی در روزهای نهم و دهم شهریورماه در تالار رودکی اصفهان برگزار شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=22165
       
    برچسب ها محمد اصفهانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *