×
×

آلبوم یه سر و دو گوش از نجوا خبازیان منتشر شد

  • کد نوشته: 218740
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۱۴ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • اثر تازه یه سر و دو گوش، ساخته نجوا خبازیان است که در ژانر موسیقی کودک و در قالب ۱۰ قطعه به نام های «بارون»، «برف»، «سلام»، «گربه»، «چرا»، «عید»، «بازی»، «پاییز»، «یلدا» و «لالایی» به اجرا در آمده است.

    آلبوم یه سر و دو گوش از نجوا خبازیان منتشر شد
  • آلبوم یه سر و دو گوش از نجوا خبازیان، توسط  مرکز نشر و پخش جوان منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اثر تازه یه سر و دو گوش، ساخته نجوا خبازیان است که در ژانر موسیقی کودک و در قالب ۱۰ قطعه به نام های «بارون»، «برف»، «سلام»، «گربه»، «چرا»، «عید»، «بازی»، «پاییز»، «یلدا» و «لالایی» به اجرا در آمده است.

    با وجود ارائه این آلبوم در ژانر کودک اما مخاطبان آن فراتر از گروه سنی کودک و نوجوان هستند و برای بزرگسالان هم می تواند جذاب و لذت بخش باشد. خبازی خود ترانه سرا و آهنگساز اثر بوده و حبیب بدیری به عنوان همخوان با او همکاری کرده است.  نوازندگان توانا و برخی از اعضای گروه‌های شناخته شده موسیقی کشورمان مثل پالت و بمرانی در اجرای قطعات این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند که مانی مزکا، سردار سرمست، شقایق صادقیان، آیدین شفایی، مهرداد نجفیان، کاوه صالحی و فرهاد اسدی از آن جمله اند. یه سر و دو گوش هدیه‌ای ارزشمند به کودکان سرزمینمان است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی کودک یه سر و دو گوش از نجوا خبازیان، از سوی مرکز نشر و پخش جوان منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=218740
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *