×
×

آلبوم موسیقی تلفیقی «نوهنگام» منتشر شد

  • کد نوشته: 214180
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۶ام آذر ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم نوهنگام، کاری است تلفیقی و ضبط شده در یک اجرای زنده که ماحصل آن در قالب ۴ قطعه «بداهه اول-اصفهان، شوشتری، مخالف سه گاه و…»، «بداهه دوم-مقام سحری، مقام مجنونی»، «بداهه سوم-بیات ترک، شکسته، افشاری و..» و «بداهه چهارم-نوا، نیشابورک، نهفت و…» تولید شده است.

    آلبوم موسیقی تلفیقی «نوهنگام» منتشر شد
  • آلبوم موسیقی تلفیقیِ نوهنگام از آنسامبل نوهنگام، توسط مرکز نشر و پخش جوان منتشر شد و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم نوهنگام، کاری است تلفیقی و ضبط شده در یک اجرای زنده که ماحصل آن در قالب ۴ قطعه «بداهه اول-اصفهان، شوشتری، مخالف سه گاه و…»، «بداهه دوم-مقام سحری، مقام مجنونی»، «بداهه سوم-بیات ترک، شکسته، افشاری و..» و «بداهه چهارم-نوا، نیشابورک، نهفت و…» تولید شده است.

    این اثر برای علاقمندان به تجربه‌های تازه شنیداری انتخاب مناسبی است. آنسامبل نوهنگام متشکل از پیانو، گیتار الکتریک، سه‌تار، تنبور و کوبه‌ای بوده است و گاهی در بخش‌هایی از کار، آواها و آوازهای کوتاهی نیز از نوازندگان اثر می‌شنویم. علیرضا اشرف پور، گوارا احمدی، امین صادقیان و امیرحسین اله دادی، اعضای این مجموعه هستند.

    شایان ذکر است که آلبوم تلفیقی نوهنگام از گروه موسیقی نوهنگام، توسط مرکز نشر و پخش جوان، راهی بازار شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=214180
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *