×
×

محکوم کردن لغو کنسرت سراج در کرمانشاه

  • کد نوشته: 2061
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۲ام تیر ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد با ابراز تأسف از مشکلی که برای اجرای کنسرت «حسام الدین سراج» در کرمانشاه به وجود آمد، تأکید کرد: این مشکل باید در حد یک استثنا باقی بماند و با جدیت چنین مسایلی را پیگیری می‌کنیم. علی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این […]

  • سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد با ابراز تأسف از مشکلی که برای اجرای کنسرت «حسام الدین سراج» در کرمانشاه به وجود آمد، تأکید کرد: این مشکل باید در حد یک استثنا باقی بماند و با جدیت چنین مسایلی را پیگیری می‌کنیم.

    علی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: اقدام گروه خودسری که منجر به لغو کنسرت در کرمانشاه شد، قطعا محکوم است و تلاش می‌کنیم که هرگز چنین اتفاقاتی در عرصه‌ی موسیقی کشور تکرار نشود.

    وی با اشاره به گرایش هنرمندان موسیقی به اجرای برنامه در شهرستان‌ها تصریح کرد: دفتر موسیقی از این اتفاق‌ها حمایت و استقبال می‌کند، به هرحال اجرای گروه‌های موسیقی سنتی و ایرانی در شهرستان‌ها از اتفاقات بسیار خوب موسیقی کشور است.

    سرپرست دفتر موسیقی در ادامه به برگزاری کنسرت اخیر محمدرضا لطفی در شیراز اشاره کرد وگفت: این کنسرت در شیراز در کمال آرامش برگزار شد. در این راستا مساله‌ی کرمانشاه را هم پیگیری می‌کنیم و تلاش می‌کنیم در شهرستان‌ها برای گروه‌های موسیقی بهترین شرایط فراهم شود، البته باید بپذیریم که برخی شهرها شرایط خاص خودشان را دارند.

    ترابی با اشاره به‌عدم دریافت مجوز برای کنسرت کیهان کلهر و حمیدرضا نوربخش در تبریز گفت: هر استانی

    به‌صورت مستقل باید تقاضای اولیه برای برگزاری کنسرت را به تهران بفرستد، اما چون از تبریز تقاضایی برای برگزاری این کنسرت به تهران نرسیده است، نمی‌توان به این جریان لغو مجوز گفت.

    سرپرست دفتر موسیقی اذعان داشت:با توجه به اتفاق مثبتی که از سوی هنرمندان نسبت به برگزاری کنسرت‌ها در شهرستان‌ها به وقوع پیوسته است، تلاش می‌کنیم هر تقاضایی که از شهرستان‌ها به دست ما می‌رسد را بدون پاسخ، نگذاریم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای آنها مجوز صادر کنیم.

    ترابی با اشاره به روند اخذ مجوز برای کنسرت شهرستان‌ها گفت: این شرایط و روند طولانی‌تر آن قطعا مشکل هنرمندان را مضاعف می‌کند. اما تلاش می‌کنیم که از طرف تهران مجوز کنسرت را در کوتاه‌ترین زمان در اختیار هنرمندان قرار دهیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=2061
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *