×
×

بهترین کار این است که صداوسیما به موسیقی توجه کند

  • کد نوشته: 198872
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۷ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • نادر مشایخی آهنگساز و رهبر ارکستر می‌گوید بهترین کار این است که صداوسیما به موسیقی توجه کند و بخشی را به معرفی این هنر و پخش آثار موسیقایی اختصاص دهد.

    بهترین کار این است که صداوسیما به موسیقی توجه کند
  • نادر مشایخی

    نادر مشایخی

    نادر مشایخی آهنگساز و رهبر ارکستر می‌گوید بهترین کار این است که صداوسیما به موسیقی توجه کند و بخشی را به معرفی این هنر و پخش آثار موسیقایی اختصاص دهد.

    نادر مشایخی آهنگساز و رهبر ارکستر به خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، گفت: متأسفانه به موسیقی کلاسیک کمتر توجه می‌شود و این موضوع سبب شده است این نوع موسیقی که بسیار پربار است، کمتر دیده شود.

    مشایخی ادامه داد: در هر حوزه‌ای نیاز به اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی است و بهترین کار این است که صداوسیما به موسیقی توجه کند و بخشی را به معرفی این هنر و پخش آثار موسیقایی اختصاص دهد.

    این رهبر ارکستر افزود: درست این است که همیشه مردم موسیقی را گوش کنند و سپس انتخاب کنند. خیلی‌ها فقط یک نوع موسیقی را می‌شناسند و وظیفه مسئولین این است که انواع موسیقی را به گوش مردم برسانند. خوشبختانه ما خیلی هنرمندان فعال داریم که باید از حضور آن‌ها استفاده شود.

    مشایخی در پایان گفت: در همه جای دنیا موسیقی نیاز به معرفی ندارد ولی ما هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم و در تلاش هستیم که موسیقی را فراگیر کنیم. تا زمانی که خودمان تلاش نکنیم نمی‌توانیم به مقصد برسیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=198872
       
    برچسب ها نادر مشایخی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *