×
×

کنسرت گروه آرس نوا

  • کد نوشته: 19634
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • گروه آرس نوا به سرپرستی آرمین قیطاسی برگزار می شود

  • گروه آرس نوا به سرپرستی آرمین قیطاسی ۱۳ و ۱۴ تیر کنسرتی را که به اجرای موسیقی متن فیلم ها و کارتون های خاطره انگیز اختصاص دارد در تالار وحدت به روی صحنه می برد.

    مدیر داخلی ارکستر آرس نوا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، ضمن بیان این مطلب گفت: ارکستر آرس نوا در این اجرا که تنظیم قطعات آن را آرمین قیطاسی و رهبری ارکستر را آرش گوران بر عهده دارد به اجرای آثار موسیقی متن فیلم ها و کارتون های سه دهه اخیر خواهد پرداخت.

    منوچهری در ادامه افزود: از جمله آثاری که در این کنسرت به روی صحنه می رود می توان به موسیقی«سریال اوشین»، «کارتون سفرهای میتی کومان»، «کاراگاه گجت»، «زورو»، «فوتبالیست ها»، «رقص شمشیر(اثر کورساکوف»، «حنا دختری در مزرعه» و «دور دنیا در ۸۰ روز» اشاره کرد.

    وی همچنین تصریح کرد: در جشنواره بین المللی موسیقی فجر سال گذشته برخی از این آثار را به روی صحنه بردیم که با استقبال جالب توجه مخاطبان روبرو شد؛ کنسرت تیر ماه آرس نوا نیز بر اساس چنین ترکیبی تدارک دیده شده که اکثر قطعات این اجرا برای اولین بار است اجرا می شود.

    مدیر داخلی ارکستر آرس نوا ادامه داد: این ارکستر ۳۰ نفره با کمک دفتر موسیقی در حال حاضر در طبقه ششم تالار  رودکی تمرین می کند و هفته ای یک روز نیز مانند سایر گروه ها در تالار رودکی تمرین دارد.

    منوچهری افزود: ارکستر آرس نوا ارکستری بادی محسوب می شود که علاوه بر سازهای ابوا، فلوت، کلارینت، ساکسیفون، فاگوت، ترمپت، هورن و ترومبون، سازهای دیگری چون پیانو، گیتار باس، گیتار الکتریک، طبل بزرگ و پرکاشن نیز در ساز بندی ارکستر گنجانده شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=19634
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *