×
×

پس از برگزاری سانس‌های متعدد کنسرت در تهران و شهرهای مختلف

  • کد نوشته: 193613
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۸ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • «بهنام بانی» خواننده موفق موسیقی پاپ کشور، دور جدید اجراهایش را با برگزاری تور کنسرت خارجی آغاز می‌کند.

    پس از برگزاری سانس‌های متعدد کنسرت در تهران و شهرهای مختلف
  • کنسرت بهنام بانی

    «بهنام بانی» خواننده موفق موسیقی پاپ کشور، دور جدید اجراهایش را با برگزاری تور کنسرت خارجی آغاز می‌کند.

    این خواننده که یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ در تابستان ۱۳۹۷ بود، پس از برگزاری سانس‌های متعدد کنسرت در تهران و شهرهای مختلف، به زودی در شهرهای مهم انگلستان و کانادا روی صحنه خواهد رفت.

    بهنام بانی و گروهش که هم‌اکنون در انگلستان به سر می‌برند، ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۸ (برابر ۷ مهر ۱۳۹۷) در شهر «منچستر» به اجرای زنده خواهند پرداخت. این کنسرت در سالن The Stoller  این شهر برگزار خواهد شد و قیمت بلیت‌های آن ۲۹ تا ۷۹ پوند است.

    کنسرت بعدی این خواننده در انگلستان، ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸ (برابر ۸ مهر ۱۳۹۷) در سالن Gracepoint شهر «لندن» برگزار خواهد شد. قیمت بلیت‌های کنسرت بهنام بانی در پایتخت بریتانیا، ۳۹ تا ۹۹ پوند است.

    این خواننده سپس راهی کانادا می‌شود. اولین کنسرت بانی و گروهش در کانادا، یکشنبه ۱۴ اکتبر ۲۰۱۸ (برابر ۲۲ مهر ۱۳۹۷) در سالن Massy Theatre شهر بندری «ونکوور» برگزار می‌شود. قیمت بلیت‌های این کنسرت ۵۰ تا ۱۲۰ دلار کانادا است.

    خواننده قطعه «قرص قمر» سپس به «تورنتو» که بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر کانادا است می‌رود و روز جمعه، ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (برابر ۲۷ مهر ۱۳۹۷) در George Weston Recital Hall واقع در مرکز هنرهای تورنتو به اجرای زنده می‌پردازد. بلیت‌های این برنامه از ۶۲ تا ۱۴۲ دلار کانادا قیمت‌گذاری شده‌اند.

    آخرین کنسرت بهنام بانی در کانادا، ۲۰ اکتبر ۲۰۱۸ (برابر ۲۸ مهر ۱۳۹۷) در سالن Centre Mont-Royal شهر «مونترآل» که ایران زیادی را در خود جای داده برگزار خواهد شد. این برنامه با بلیت‌هایی از ۵۰ تا ۱۰۰ دلار برگزار خواهد شد.

    این کنسرت‌ها توسط شرکت «تار پروداکشن» برگزار می‌شود.

    «مجید عبدی» تهیه‌کننده‌ی این کنسرت‌ها، «حامد برادران» تنظیم‌کننده و مدیر هنری آثار بهنام بانی، «محمد حاتم‌پور» مدیر شرکت آوای فروهر و «ایمان ابراهیمی» در این سفر بهنام بانی و ارکسترش را همراهی می‌کنند.

    تیتراژ برنامه «ماه عسل ۹۷» و تک‌آهنگ «هنوز دوسِت دارم» آخرین آثار منتشر شده با صدای «بهنام بانی» هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=193613
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *