×
×

به کارگردانی آرش رئیسیان و هانا کامکار

  • کد نوشته: 192268
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • اکران مستند «چاووش، از درآمد تا فرود» به کارگردانی آرش رئیسیان و هانا کامکار در ماه‌های محرم و صفر هم ادامه دارد.

    به کارگردانی آرش رئیسیان و هانا کامکار
  • اکران مستند «چاووش، از درآمد تا فرود» به کارگردانی آرش رئیسیان و هانا کامکار در ماه‌های محرم و صفر هم ادامه دارد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،  به غیر از ایام تاسوعا و عاشورا که تمامی سینماهای کشور تعطیل است در سایر روزهای محرم و صفر اکران این مستند ادامه خواهد داشت. اکران این مستند با موضوع بررسی سیر شکل‌گیری، فعالیت‌ها و فرود گروه «چاووش» از هفته اول مرداد در گروه «هنر و تجربه» آغاز شد و بازخورد خوبی از سوی دوستداران هنر داشت. در ادامه هم اکران‌های مستند چاووش در شهرستان‌ها آغاز شد و تا کنون ده‌ها سینمای هنر و تجربه در شهرهای مختلف پذیرای اکران این مستند بوده است.

    در هفته چهارم شهریورماه هم شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، کرمان، شیراز و بابل پذیرای مخاطبان مستند چاووش بود و به زودی برنامه اکران هفته اول مهرماه این مستند هم اعلام می‌شود.

    در این مستند روند شکل گیری دو گروه «شیدا» و « عارف» و در ادامه تشکیل کانون چاووش و در نهایت دلایل از هم پاشیدگی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. به گفته سازندگان این مستند، از میان اعضای کانون چاووش تنها محمدرضا لطفی، پرویز مشکاتیان، هوشنگ ابتهاج و مظهری وعده حضورشان در این مستند محقق نشد.

    در مستند ساخته شده، هنرمندان برجسته موسیقی محمدرضا شجریان، زیدالله طلوعی، علی اکبر شکارچی، بیژن کامکار، حسین علیزاده، اردشیر کامکار، حمید متبسم، ارشد تهماسبی، شهرام ناظری، ارژنگ کامکار، هنگامه اخوان، سعید فرج پوری، جمشید عندلیبی، محمد فیروزی، صدیق تعریف، مجید درخشانی، پشنگ کامکار، قشنگ کامکار، جمال سماواتی و هادی منتظری نکات گوناگونی را درباره کانون چاووش عنوان می‌کنند. هم‌چنین برخی از این هنرمندان در طول فیلم تک‌نوازی‌هایی دارند.

    در ادامه جدول اکران هفته اول مهرماه مستند چاووش را می‌توانید ببینید و دانلود کنید. در شروع فصل پاییز قرار است شهرهای تهران، شیراز، کرمان، مشهد، بابل و اصفهان پذیرای اکران مستند چاووش، از درآمد تا فرود باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=192268
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *