×
×

با آهنگسازی محسن جلیلی و محمدمهدی آقایی

  • کد نوشته: 191496
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۱ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم رستاخیز سرخ با آهنگسازی محسن جلیلی و محمدمهدی آقایی، از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    با آهنگسازی محسن جلیلی و محمدمهدی آقایی
  • آلبوم رستاخیز سرخ با آهنگسازی محسن جلیلی و محمدمهدی آقایی

    آلبوم رستاخیز سرخ با آهنگسازی محسن جلیلی و محمدمهدی آقایی

    آلبوم رستاخیز سرخ با آهنگسازی محسن جلیلی و محمدمهدی آقایی، از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، رستاخیز سرخ، اثری تازه به آهنگسازی محسن جلیلی و محمد مهدی آقایی است که در واقع بعنوان گزیده ای از آلبوم رستاخیز خون تولید شده و در آن، برخی از نغمه‌های عاشورایی نوستالژیک و بیاد ماندنی که تا امروز بر ذهن و زبان مردم جاریست، در قالب موسیقی بی‌کلام و به شکل برداشت‌هایی آزاد از نوحه‌ها و تلفیق آن با موسیقی شکوهمند تعزیه، گرد آوری شده است و همراهی این دو وجه والای موسیقی آیینی ایرانی، نوایی به‌یادماندنی و روح‌نواز آفریده تا شنیدن آن مجالی باشد برای گریستن.

    سعید نبئی، مهدی آقایی، محسن جلیلی و علیرضا مصدقی در این اثر به نوازندگی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی عاشورایی رستاخیز سرخ به آهنگسازی محسن جلیلی و محمد مهدی آقایی، توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا جهت خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=191496
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *