×
×

از شبکه تهران پخش می‌شود

  • کد نوشته: 18861
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۲ دیدگاه
  • تیتراژ مجموعه تلویزیونی «دختران حوا» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده با صدای حمید عسکری ساخته می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس، عزیز علیزاده تهیه کننده سریال «دختران حوا» با بیان این مطلب افزود: تیتراژ ابتدایی و پایانی این سریال با صدای حمید عسکری و شعری از زهرا کلاته خوانده می‌شود. وی ادامه داد: داستان سریال «دختران حوا» […]

  • تیتراژ مجموعه تلویزیونی «دختران حوا» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده با صدای حمید عسکری ساخته می‌شود.

    خبرگزاری فارس: ساخت تیتراژ سریال «دختران حوا» با صدای حمید عسکری

    به گزارش خبرگزاری فارس، عزیز علیزاده تهیه کننده سریال «دختران حوا» با بیان این مطلب افزود: تیتراژ ابتدایی و پایانی این سریال با صدای حمید عسکری و شعری از زهرا کلاته خوانده می‌شود.

    وی ادامه داد: داستان سریال «دختران حوا» درباره زنی به نام ثریا است که وی در زندان در آخرین روزهای زندگی خود پرده از رازی بزرگ برداشته و از شیوا مددکار زندان کمک می‌طلبد. در این راه شیوا برای پی بردن به این راز درگیر ماجراهای مختلف می‌شود. همچنین این سریال به داستان زندگی سه دختر در سه قشر جامعه که با فرهنگ‌های متفاوت زندگی می‌کنند، اشاره و آن را به تصویر می‌کشد.

    علیزاده افزود: این سریال در ۳۴ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای آماده می‌شود و در این سریال جمعی از شناخته‌ترین بازیگران برای ایفای نقش‌های مختلف حضور دارند که عبارتند از یکتا ناصر در نقش شیوا، پوریا پورسرخ در نقش بهزاد، امیرحسین رستمی در نقش مسعود آزاد، نیما شاهرخ شاهی در نقش کامران، گوهر خیراندیش در نقش ثریا، ایرج راد در نقش دکتر شمس و…

    علیزاده که یکی از تهیه‌کنندگان سریال «دختران حوا» است، در ادامه افزود: کار نگارش فیلمنامه این اثر بر اساس طرحی از زاهیار سعدوندیان به اتمام رسیده است.

    تهیه‌کنندگی این سریال بر عهده علی اکبر جناغی و عزیز علیزاده است و کارگردانی آن را حسین سهیلی‌زاده به عهده دارد.

    در ساخت این سریال سهیل نوروزی (مدیر تصویربرداری)، مهدی آزادی (مدیر صدابرداری)، نازی پرتوزاده (طراح صحنه و لباس)، محمد قومی (طراح چهره‌پردازی)، امیر سلیمانی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، نعمت الله عینی (مدیر تولید)، شکوفه هاشمیان (عکاس) آتوسا شاه سیاه (منشی صحنه) همکاری می‌کنند.

    شهرک غرب، بلوار فردوس، محله طرشت، زندان شهرک سینمایی دفاع مقدس و … از لوکیشن‌های اصلی این سریال بوده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=18861
       
    برچسب ها حمید عسکری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *