×
×

سومین هفته از دومین ماه تابستانی ۱۳۹۷

  • کد نوشته: 183513
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام تیر ۱۳۹۷
  • ۰
  • تازه ترین کنسرت تابستانی «محسن یگانه»، سومین هفته از دومین ماه تابستانی ۱۳۹۷ در مرکز همایش های برج میلاد روی صحنه می رود.

    سومین هفته از دومین ماه تابستانی ۱۳۹۷
  • کنسرت محسن یگانه

    تازه ترین کنسرت تابستانی «محسن یگانه»، سومین هفته از دومین ماه تابستانی ۱۳۹۷ در مرکز همایش های برج میلاد روی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، محسن یگانه خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، طی دو تاریخ ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه سال جاری، به دیدار هواداران خود در برج میلاد می رود و با رپرتواری از زیباترین آثار خود، شب های پر هیجان و خاطره انگیزی را رقم خواهد زد.

    به نظر می رسد که اخیراَ یگانه نسبت به انتخاب آثار و انتشار آنها چه در قالب آلبوم و چه تک آهنگ وسواسی بیشتر از گذشته اتخاذ کرده و گزیده کارتر عمل می کند. او از اردیبهشت ماه امسال تا کنون بروی صحنه نرفته و کنسرت پیش روی مرداد ماهش، پس از یک دوره استراحت چند ماهه روی صحنه می رود که البته این خواننده به برگزاری کنسرت هایی در تابستان جاری پیش از این اشاره هایی داشته است.

    مخاطبان این خواننده با تک آهنگ هایی چون «بعد تو» و «عبور» و دیگر ترانه های بیاد ماندنی اش، بی شک آشنا بوده و چه بسا انتشار آثاری دیگر را نیز از او بی صبرانه انتظار می کشند. یگانه در تدارک و تولید اثر تازه ای است که شاید پیش از کنسرت پیش رو به انتشار برسد.

    شایان ذکر است که فروش بلیت های محسن یگانه از ۱۹ تیر ماه آغاز شده است و این خواننده در دو تاریخ ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه سال جاری، در مرکز همایش های برج میلاد، به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=183513
       
    برچسب ها محسن یگانه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *