×
×

با حضور بیش از هشتاد شرکت کننده

  • کد نوشته: 179543
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰
  • سومین دوره کشوری «جشنواره سازدهنی ایران» در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴اردیبهشت) با دبیری «احسان مصطفوی» برگزار شد. این جشنواره از سال ۹۵ آغاز به کار کرد و به مدت دو سال در سالن سرنا برگزار شد و این‌بار، مدرسه موسیقی «هترا» میزبان این دوره از جشنواره بود. مانی مزکی، نوازنده و مدرس […]

    با حضور بیش از هشتاد شرکت کننده
  • سومین دوره کشوری «جشنواره سازدهنی ایران» در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴اردیبهشت) با دبیری «احسان مصطفوی» برگزار شد. این جشنواره از سال ۹۵ آغاز به کار کرد و به مدت دو سال در سالن سرنا برگزار شد و این‌بار، مدرسه موسیقی «هترا» میزبان این دوره از جشنواره بود.

    مانی مزکی، نوازنده و مدرس سازدهنی و یکی از اعضای تیم برگزاری با اشاره به این موضوع که جشنواره «سازدهنی ایران» یکی از مهم‌ترین اتفاقات سازدهنی در ایران و هر سال هم در حال بزرگ‌تر شدن است می‌گوید: «در این جشنواره هفت ورکشاپ برای شاخه‌های مختلف و سبک‌های مختلف سازدهنی برگزار شد و گروه‌های سازدهنی از استان تهران، البرز، شیراز و اصفهان در آن اجرای گروهی داشتند.»

    مدرسین برگزارکننده‌ کارگاههای امسال الیاس دژآهنگ، محسن مهاجر، مانی مزکی، زویا افسری، حسام حق پژوه، احسان شریفی، سبحان حیدری و جلال هیبتی بودند.

    علاوه بر آن، به مسابقه‌ای که در این فستیوال برگزار می‌شود اشاره می‌کند و می‌گوید: «این فستیوال هر ساله مسابقه‌ای برگزار می‌کند که امسال بیشتر از ۸۰ نفر از سراسر ایران در آن شرکت کردند. این مسابقه در سه بخش برگزار می‌شود که بیش از بیست نفر از شرکت‌کنندگان زیر ۱۸ سال بودند.»

    تیم برگزارکننده این مراسم، گروهی به نام «تیم سازدهنی ایران» به آدرس سایت iranharmonicateam.com است که شامل مجموعه‌ای از نوازنده‌ها و مدرسان از شهرهای مختلف ایران هستند. اعضای این گروه شامل محسن آریایى، زویا افسرى، محمدآیین، منصور پاکنژاد، پرشان تشکر، حسام حق پژوه، سبحان حیدرى، الیاس دژاهنگ، جواد رحیمى نژاد، رضازیدآبادى، احسان شریفى، میلاد صادقى، سعیدغیاثى، مصطفى محسنى، مانى مزکى، سید احسان مصطفوى، على معتمدى، محسن مهاجر و جلال هیبتى می‌شوند.

    https://musiceiranian.ir/?p=179543
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *