×
×

عکاس: مرضیه امیری

  • کد نوشته: 178257
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱ام اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰
  • نخستین کنسرت حمید هیراد خواننده جوان و شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، در حالی شامگاه ۲۸، ۲۹ و ۳۱ فروردین ماه به همت موسسه «آوازی نو» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد که این خواننده میزبان چهره‌های موسیقی بسیاری در نخستین اجرای رسمی خود بود. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: مرضیه امیری
  • اولین کنسرت رسمی حمید هیراد

    نخستین کنسرت حمید هیراد خواننده جوان و شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، در حالی شامگاه ۲۸، ۲۹ و ۳۱ فروردین ماه به همت موسسه «آوازی نو» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد که این خواننده میزبان چهره‌های موسیقی بسیاری در نخستین اجرای رسمی خود بود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این خواننده پاپ که روی صحنه آمد، پس از اجرای اولین قطعه رو به دوستدارانش گفت: «خیلی ممنونم که در مهم ترین شب زندگی من همراهی‌ام می کنید و از حضورتان در این برنامه خوشحالم و به خودم افتخار می‌کنم. امیدوارم امشب شبی پر از عشق و مهربانی را با هم تجربه کنیم و خوشحالم که بهترین مخاطبان را دارم.»

    شعار هواداران حاضر در سالن برای این خواننده شعار «هیراد، هورا» بود که در بخش‌های مختلف در سالن شنیده میشد. همچنین در شب اول و دوم این برنامه هنرمندانی چون اعضای گروه پازل، اعضای «ماکان بند» و همچنین مهدی دارابی و کمند امیرسلیمانی در سالن حضور داشتند و حمید هیراد با معرفی آنها، بابت حضورشان در سالن تقدیر کرد.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    [gm album=1]

    https://musiceiranian.ir/?p=178257
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *