×
×

ابراهیم اثباتی در تالار وحدت

  • کد نوشته: 177553
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام فروردین ۱۳۹۷
  • ۰
  • ابراهیم اثباتی و گروه وصل یار این بار با کنسرت «نوبت عاشقی» به تالار وحدت خواهند رفت.

    ابراهیم اثباتی در تالار وحدت
  • ابراهیم اثباتی و گروه وصل یار این بار با کنسرت «نوبت عاشقی» به تالار وحدت خواهند رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت «نوبت عاشقی» که کاری تازه از گروه وصل یار است، نهم اردیبهشت ماه ۹۷ ساعت ۲۱٫۳۰ در تالار وحدت اجرا خواهد شد. ابراهیم اثباتی، سرپرست این گروه در تازه ترین اثر خود به موسیقی فیوژن (تلفیقی) روی آورده و ساخته ها و تجربیات خود در این عرصه را به اجرا خواهد گذاشت. مصطفی محمودی همچون اجراهای قبلی آواز و خوانندگی این گروه را به عهده دارد و هوروش خلیلی نیز یار دیگر او در این اجرا خواهد بود.

    از هنرمندان این کنسرت می توان به امجد ابراهیمی نوازنده دف ، بندیر و تاس، حامد ابراهیمی نوازنده ویلن وکمانچه، حسین قاسم زاده نوازنده نی، سنتور و دودوک، ابراهیم یساول زاده نوازنده قانون، سعید بهرامی نوازنده عود، رزماری عیسی پور خواننده، ریچارد عیسی پور خواننده، میثم امینی نوازنده ادو ، کاخن و پرکاشن، ساتگین نمازی نوازنده پیانو، شادرخ گلچین معانی نوازنده دیجیریدو، علیرضا مهدی زاده نوازنده ساکسیفون، عباس حیدری نوازنده ترمپت، سامان بهشتی نوازنده درامز، آیدا روزبهانه خواننده، مدیسا کنی نوازنده ویلنسل و مهسا مظفری نوازنده گیتار اشاره کرد.

    گفتنی است «وصل یار» در سال ۱۳۸۰ به سرپرستی ابراهیم اثباتی شکل گرفت و پیش از آن وصل صوفیان نام داشت. گروه موسیقی “وصل یار” با استفاده از سازهای سنتی و مقامی ، کوبه ای ، قبیله ای و کلاسیک و ترکیبی از خوانندگان ، گروه کر ، هنرهای بصری و ادبیات غنی پارسی تلاش می کند فضایی متفاوت در عرصه موسیقی ارائه دهد. این گروه کنسرت های بسیاری را در داخل و خارج از کشور اجرا کرده اند و از مهمترین فعالیت هایشان اجراهای همزمان با نمایش هایی همچون شمس پرنده به کارگردانی پری صابری است.

    علاقمندان برای تهیه بلیط این برنامه می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه فرمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=177553
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *