×
×

کارن همایونفر عنوان کرد:

  • کد نوشته: 177512
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۷ام فروردین ۱۳۹۷
  • ۰
  • «کارن همایونفر» آهنگساز فیلم سینمایی «به وقت شام» درباره اینکه آیا پیشنهاد موسیقی پرالتهاب تر و با هیجان تری در زمان مقابله ایرانی ها با داعش و همچنین لحظات پایانی که در فیلم رشادت ایرانی‌ها به تصویر کشیده می‌شد، داشتید یا خیر؟، به خبرنگار سینمایی شبستان گفت: بله پیشنهاد موسیقی هولناک تر از این را […]

    کارن همایونفر عنوان کرد:
  • «کارن همایونفر» آهنگساز فیلم سینمایی «به وقت شام» درباره اینکه آیا پیشنهاد موسیقی پرالتهاب تر و با هیجان تری در زمان مقابله ایرانی ها با داعش و همچنین لحظات پایانی که در فیلم رشادت ایرانی‌ها به تصویر کشیده می‌شد، داشتید یا خیر؟، به خبرنگار سینمایی شبستان گفت: بله پیشنهاد موسیقی هولناک تر از این را داشتیم که داعش را ترسناک تر نشان می داد.

    وی تصریح کرد: فضای فیلمسازی و آن هم «به وقت شام» به گونه ای بود که نمی شد و درست هم نبود که بیشتر از این، فضای ترس رویارویی با داعش را تصویر کنیم و موسیقی هولناک‌تری داشته باشیم.

    این آهنگساز بیان کرد: «به وقت شام» از آن نوع کارهایی بود که به شدت در معذوریت قرار داشتیم و مجبور شدیم کمی از ترس موجود در فیلم را به واسطه تصویر و موسیقی کم کنیم.

    ابراهیم حاتمی کیا، کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام» نیز قبلاً در پاسخ به این پرسش درباره اینکه خشونت این فیلم می توانست بیشتر از تصویری باشد که در فیلم نمایش داده شد، گفت: وقتی زمان گرفتن سکانس سر بریدن رسید، تمام تنم می لرزید و شدیدترین فشارهای روانی را تحمل کردم. به خودم می گفتم چه اتفاقی افتاده که‌ باید خنجر بردارم و سر ببرم!! دلم نمی‌خواست این صحنه‌های خشن باشد ولی چه کنیم که باید می‌گفتیم. داعش گونه‌های مختلفی دارد که‌ در فیلم بودند و همه آنها ما به ازای بیرونی دارند که برخی شبیه شیخ، برخی شبیه پسر شیخ و برخی ام سلما بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=177512
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *