×
×

پیام تبریک استاد به عوامل فیلم «جدایی نادر از سیمین» برای دریافت جایزه اسکار

  • کد نوشته: 17565
  • شادروان موسوي
  • شنبه, ۱۳ام اسفند ۱۳۹۰
  • ۱۲ دیدگاه
  • جناب فرهادی شما با کارگردانی و تهیه این فیلم، وجدان و شرف طبقه تنگدست مردم نجیب ایران را به جهانیان شناساندید که به مراتب از دریافت جایزه اسکار مفیدتر بود

  • موسیقی ایرانیان: با اینکه چندین روز از دریافت اسکار توسط اصغر فرهادی می‌گذرد اما همچنان شاهد پیام‌تبریک‌های هنرمندان موسیقی به این کارگردان کشورمان هستیم، در ادامه سخنان محمدرضا شجریان استاد آواز موسیقی ایرانی را خطاب به اصغر فرهادی را می‌توانید بخوانید:

    «جناب اصغر فرهادی

    در این زمانه استعدادکش هنرستیزی که همه درها به روی هنرمندان و نویسندگان و سینماگران آزاداندیش جز یک در بسته است شما و همکارانتان با دست خالی شیرین کاشتید و شگفتی آفریدید و جایزه ارزنده اسکار فیلم زیبای جدایی نادر از سیمین را در سال ۲۰۱۲ با همه رقابتهای تنگاتنگ سینماگران جهان برای مردم خود به ارمغان آوردید.
    جناب فرهادی شما با کارگردانی و تهیه این فیلم، وجدان و شرف طبقه تنگدست مردم نجیب ایران را به جهانیان شناساندید که به مراتب از دریافت جایزه اسکار مفیدتر بود.
    درود به شرفت  درود به پشتکار و شهامتت. مفتخرم به یکایک همکاران شما و بازیگران که شگفتی آفریدند، سرکارخانم لیلا حاتمی، ساره بیات، سارینا فرهادی و جنابان پیمان معادی، شهاب حسینی و شهبازی و فیلم بردار آقای محمود کلاری آفرین و تبریک بگویم.

    سرفراز و برقرار باشید

    محمدرضا شجریان»

     

    https://musiceiranian.ir/?p=17565
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *