×
×

همکاری با میلاد درخشانی

  • کد نوشته: 174062
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲ام اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه موسیقی «دال» دومین آلبوم رسمی خود تحت عنوان «کلاغ سفید» را منتشر و روانه بازار موسیقی می‌کند.

    همکاری با میلاد درخشانی
  • گروه موسیقی «دال» دومین آلبوم رسمی خود تحت عنوان «کلاغ سفید» را منتشر و روانه بازار موسیقی می‌کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم کلاغ سفید نیز در امتداد اثر قبلی دال، گذر اردیبهشت در سبک پاپ تلفیقی قرار دارد. کلاغ سفید شامل هشت قطعه با نام‌های، کلاغ سفید، زمستان، فصل آخر، سرزمین ما، روزهای آخر اسفند، آبی بیکران، نیمه خاموش و شبیه یک رویا است.

    آهنگسازی قطعات توسط شایان شکرآبی انجام شده و ترانه سرا غزل مهدوی است. امین هدایت، میلاد سعدی و یزدان بهمنی نیز سایز همراهان گروه دال هستند. میلاد درخشانی نیز در قطعه نیمه خاموش با گروه همکاری کرده و در نقش خواننده و نوازنده عود ظاهر شده است.

    گروه «دال» در اسفند ۱۳۹۲ با انتشار تک آهنگ «آوازم را می‌رقصیدی» شکل گرفت. دال در سال ٩٣ چند تک آهنگ دیگر در فضاى مجازى منتشر کرد و در همان سال قطعه طعم شیرین خیال را براى تیتراژ فیلمى با همین نام از کمال تبریزى ساخت. اولین موسیقی گروه دال با نام گذر اردیبهشت در بهار ٩۵ منتشر و جزو پر فروش ترین موسیقی‌هاى سال شد.

    اعضاى این گروه را امین هدایتی(خواننده)، شایان شکرآبی(آهنگساز و پیانو)، غزل مهدوى (شاعر و ترانه سرا) و یزدان بهمنی ( سازهای هندپن و کوبه ای) و میلاد سعدی (سازهای کوبه‌ای) تشکیل مى دهند. هم چنین فرشاد رضایى (گیتار باس) و آرش آذر (دودوک) نیز دال را همراهى مى‌کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=174062
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *