×
×

توسط مؤسسه «آوازی نو»

  • کد نوشته: 173896
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • «ماکان بند»، تازه ترین اثر خود را در قالب قطعه ای تحت عنوان «پیشم بخند»، پس از دریافتِ مجوز (۰۱۶۶۳/ق/۹۶/۱۱ – کتابخانه ملی: ۱۹۹۹۵و)، توسط مؤسسه «آوازی نو» منتشر کرده و در دسترس مخاطبان قرار داد. علاقمندان می توانند از طریق «موسیقی ایرانیان»، این اثر را آنلاین شنیده و در صورت تمایل آنرا دانلود نمایند.

    توسط مؤسسه «آوازی نو»
  • «ماکان بند»، تازه ترین اثر خود را در قالب قطعه ای تحت عنوان «پیشم بخند»، پس از دریافتِ مجوز (۰۱۶۶۳/ق/۹۶/۱۱ – کتابخانه ملی: ۱۹۹۹۵و)، توسط مؤسسه «آوازی نو» منتشر کرده و در دسترس مخاطبان قرار داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، قطعه موسیقی «پیشم بخند» از دو خواننده شناخته شده گروه «ماکان بند» امیر و رهام، منتشر شد که این گروه ترانه سرایی و آهنگسازی اثر تازه خود را نیز بر عهده داشته اند. همچنین «امیر میلاد نیکزاد» تنظیم کنننده قطعه بوده است.

    یاشار خسروی (ساکسفون) و مهرداد معافی (گیتار) در نوازندگی قطعه همراه گروه بوده اند و محمد جهرمی (عکاس) و محمد نعیمی (طراح)، دیگر عوامل اجرایی آن می باشند.

    شایان ذکر است که قطعه «پیشم بخند»، از گروه موسیقی «ماکان بند» منتشر شد و علاقمندان می توانند از طریق «موسیقی ایرانیان»، این اثر را آنلاین شنیده و در صورت تمایل آنرا دانلود نمایند.

    +دانلود «پیشم بخند» از «ماکان بند»

    «پیشم بخند» از «ماکان بند» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=173896
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *