×
×

عکاس: آیدا چاشنی گیر

  • کد نوشته: 168021
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • «حامد همایون» خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان به سرپرستی ارکستر «سامان امامی» و استقبال مخاطبین، در سومین شب از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر طی ۲ سانس در سالن ایرانیان به روی صحنه رفت. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: آیدا چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: آیدا چاشنی گیر
  • کنسرت حامد همایون

    «حامد همایون» خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان به سرپرستی ارکستر «سامان امامی» و استقبال مخاطبین، در سومین شب از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر طی ۲ سانس در سالن ایرانیان به روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، حامد همایون در این کنسرت به اجرای قطعاتی چون «به چشمات قسم»، «چنین کنم چنان کنم»، «عشق ناب»، «نیمه ی من»، «خدا همین حوالیه»، «دوباره عشق» «چه عشقی»، «قسمت»، «بارون که زد»، «میروم»، «دیوونگی»، «حاکم احساس»، «آه نکش»، «عاشق شدم رفت»، «نیمه‌ی من» و «مردم شهر» پرداخت.

    در این کنسرت آرش عیوضی (گیتار بیس)، محمد افشاری (گیتار)، پوریا ربانیان (پرکاشن)، پیمان لطیفی (درامر)، امیرحسین توسلی (تار، سه‌تار و عود)، آرین ملیکیان (پیانو و کیبورد) و علیرضا توسلی (دف) اعضای ارکستر حامد همایون را به سرپرستی «سامان امامی» تشکیل می‌دادند.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: آیدا چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=168021
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *