×
×

با تنظیم های هومن نامداری و سعید زمانی و حضور هنرمندان سرشناس

  • کد نوشته: 161319
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم عشق بزرگ با صدای ماهور (بهرام قوچانی‌نژاد حسن‌پور) از صبح روز سه‌شنبه ۷ آذر در بازار توزیع شد. این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» نیز در دسترس مخاطبین و دوستداران این خواننده قرار گرفته است.
    +در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «عشق بزرگ» و جزئیات کامل این اثر را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» مشاهده نمایید

    با تنظیم های هومن نامداری و سعید زمانی و حضور هنرمندان سرشناس
  • آلبوم عشق بزرگ با صدای ماهور (بهرام قوچانی‌نژاد حسن‌پور) از صبح روز سه‌شنبه ۷ آذر در بازار توزیع شد. این خواننده ایرانی – نروژی که از اساتید موسیقی در کشور نروژ برای اولین‌بار حضور رسمی در بازار موسیقی ایران را تجربه می‌کند. آلبوم ماهور (بهرام قوچانی‌نژاد حسن‌پور) شامل ده قطعه به نام‌های عشق بزرگ، وهم، کی میفهمه، تصور کن، باور عاشقانه، دروازه‌های قصر، تو میری، مناجات، هر دفعه که رفتی و لهجه بارون است. ترانه های این مجموعه توسط زهرا عاملی، زهره زمانی، تارا پورمحسن، محمدسعید میرزایی، سامیه سلیمی، محسن شیرالی و حسین غیاثی سروده شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تنظیم قطعات هم اثری از هومن نامداری، سعید زمانی، اشکان محمدی هزاوه و ماهور است. فرشید ادهمی، فرشاد رشیدی‌نژاد، رامین محمدی هزاوه و احسان نی‌زن هم به عنوان نوازنده در این مجموعه هنرنمایی کرده‌اند.

    آلبوم‌ماهور در حالی منتشر می‌شود که طی چند وقت اخیر قطعات عشق بزرگ، تو میری و لهجه بارون از این مجموعه در فضای مجازی منتشر شده بود و قطعه ریتمیک لهجه بارون با استقبال خوب دوستداران این خواننده مواجه شد. همچنین قرار است به زودی تک‌قطعات و موزیک ویدئوهای جدید این خواننده در فضای مجازی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شود.

    ماهور متولد شهر مشهد و داراى مدرک کارشناسى ارشد حقوق جرم شناسی از کشور نروژ بوده که در حال حاضر نیز ساکن نروژ مى باشد. او موزیسین ، پیانیست و مدرس سولفژ ، پیانو و گیتار براى هنرجویان ایرانی و غیرایرانی است و تا کنون کنسرت هاى متعددى، فارسى و انگلیسى، در کشورهای مختلف قاره اروپا برگزار کرده است. این هنرمند با صداى باریتون قصد دارد در کنار کارهاى هنرى خود در خارج از ایران، به زودی این فعالیت هاى حرفه‌اى و کنسرت‌های خود را به صورت جدى به سمت ایران سوق دهد.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «عشق بزرگ» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این آلبوم موسیقی از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    در ادامه کاورهای آلبوم عشق بزرگ را می توانید دریافت کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=161319
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *