×
×

به آهنگسازی «محمدرضا بابا ربیع» و «پریسا بابا ربیع»

  • کد نوشته: 157386
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۵ام مهر ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم «جانان»، به آهنگسازی «محمدرضا بابا ربیع» و «پریسا بابا ربیع» و خوانندگی «محمدرضا بابا ربیع»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.+جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم موسیقی «جانان» را در ادامه دنبال کنید

    به آهنگسازی «محمدرضا بابا ربیع» و «پریسا بابا ربیع»
  • آلبوم «جانان»، به آهنگسازی «محمدرضا بابا ربیع» و «پریسا بابا ربیع» و خوانندگی «محمدرضا بابا ربیع»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «جانان»، اثری است با صدای «محمدرضا باباربیع» که در قالب ۷ قطعه ی «پرستوی غریب»، «جانان»، «اسیر عشق»، «تکنوازی سه تار»، «نجوای دل»، نمادر» و «پدر» به اجرا در آمده است.

    بابا ربیع، پیش از این آلبوم‌های «نوای عشق» و «شوق دیدار» را منتشر کرده بود و مجموعه حاضر در سبک کلاسیک ایرانی و با محوریت اهل بیت علیه‌السلام و پدر و مادر، ساخته و پرداخته شده است که پرداختن به این موارد از آرزوهای خواننده اثر بوده است.

    قطعات آلبوم، شامل اشعاری از «عباس خوشزاد»، «صغیر اصفهانی»، «حسین کاجی» و «فواد کرمانی» هستند که «محمدرضا باباربیع» و «پریسا باباربیع» آهنگسازی آنها را بر عهده داشته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم «جانان» به آهنگسازی و خوانندگی «محمدرضا بابا ربیع» و به همت این هنرمند به انتشار رسیده است و علاقمندان می توانند، جهت تهیه نسخه فیزیکی و نسخه اصلی آن به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه و یا نسبت به دانلود قانونی آن از طریق «بیپ تونز beeptunes.com»، اقدام نمایند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=157386
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *