×
×

هفته دوم از شهریور ماه ۱۳۹۶

  • کد نوشته: 153791
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۶ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی «چند مضراب» با خوانندگی «مجتبی عسگری»، هفته دوم از شهریور ماه ۱۳۹۶ در کرج بروی صحنه می رود.

    +جزئیات کامل به همراه پوستر و اطلاعات بلیت فروشی

    هفته دوم از شهریور ماه ۱۳۹۶
  • مجتبی عسگری

    مجتبی عسگری

    کنسرت گروه موسیقی «چند مضراب» با خوانندگی «مجتبی عسگری»، هفته دوم از شهریور ماه ۱۳۹۶ در کرج بروی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «مجتبی عسگری» با همراهی گروه «چند مضراب» به سرپرستی «آرمین جوانبخت»، در تاریخ ۱۰ شهریور ماه سال جاری، با همکارى اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزشگاه «آوادیس»، در سالن «سیروس صابر» شهر کرج، به اجرای کنسرت می پردازند.

    آرمین جوانبخت (سرپرست، تنظیم کننده، نوازنده سنتور)، افشین خلج (دف)، مرتضی مؤمنیان (تنبک)، رضا برمسجد، بهرام نادر بیگی، آرمان عباسیان (سنتور نوازان)، سمن صرامی، الناز جاهد، مریم دشتیانی، مریم اسفندیاری (همخوانان)، در کنسرت پیش روی این گروه، آواز عسکری را همراهی خواهند کرد.

    تصانیف «دست سنتوری»، «نهفت» و تصنیف «وطن» از ساخته های «آرمین جوانبخت»، تصنیف «هوای گریه» ساخته «وصال عربزاده» و قطعه ی «نوای کویر» ساخته استاد «اردوان کامکار» بخش هایی از رپرتوار انتخاب شده برای این کنسرت می باشند که بر اشعاری از «خواجوی کرمانی»، «حافظ»، «امید جوانبخت» و «نیما حسندخت» به اجرا در می آیند.همچنین کلیه قطعات، توسط جوانبخت برای گروه سنتور نوازان چند مضراب تنظیم شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت گروه «چند مضراب»، در تاریخ ۱۰ شهریور ماه، طی دو سئانس ۱۸ الی ۱۹:۳۰ و۲۱ الی۲۲:۳۰ در سالن «سیروس صابر» کرج برگزار می شود و آموزشگاه های «آوادیس»، «آوای برتر» و «میرزاخانی»، مراکز فروش بلیت این کنسرت می باشند.

    https://musiceiranian.ir/?p=153791
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *