×
×

توسط سایت ایران کنسرت و می.ر.سی

  • کد نوشته: 147601
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۱ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • از ساعت ۲۱ امشب – یازدهم تیرماه- بلیت فروشی کنسرت- نمایش «سی» کاری از «همایون شجریان» و «سهراب پورناظری» توسط دو سایت ایران کنسرت و می.ر.سی آغاز می‌شود. این پروژه از پانزدهم مرداد ماه در مجموعه‌ی فرهنگی و هنری سعدآباد روی صحنه خواهد رفت.
    +بازیگرانی چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، امیر جدیدی و صابر ابر در این کنسرت – نمایش حضور دارند

    توسط سایت ایران کنسرت و می.ر.سی
  • نشست پروژه موسیقایی-نمایشی «سی» با حضور همایون شجریان

    از ساعت ۲۱ امشب – یازدهم تیرماه- بلیت فروشی کنسرت- نمایش «سی» کاری از «همایون شجریان» و «سهراب پورناظری» توسط دو سایت ایران کنسرت و می.ر.سی آغاز می‌شود. این پروژه از پانزدهم مرداد ماه در مجموعه‌ی فرهنگی و هنری سعدآباد روی صحنه خواهد رفت.

    «سی» کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری، بر اساس سه داستان از داستان‌های شاهنامه – زال و رودابه، رستم و اسنفندیار و رستم و سهراب- با نویسندگی «نغمه ثمینی» و دراماتورژی «امیرحسین ماحوزی» از پانزدهم مرداد ماه روی صحنه می‌رود. کارگردانی این اثر را «علی اصغر دشتی» برعهده دارد و بازیگرانی چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، امیر جدیدی و صابر ابر در آن حضور دارند.

    این کنسرت- نمایش تلاشی است جهت بازسازی هویت ملی که با تکیه بر موضوع فرهنگ، هنر و اندیشه ایرانی با حضور تعدادی از چهره‌های موسیقی، نمایش و همچنین انیمیشن روی صحنه می‌رود. «سی» با نگاه امروزی سه داستانِ نامه‌ی باستان را روایت می‌کند. مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پروژه‌ی «سی» به آدرس C-project.ir و همچنین اینستاگرام آن به آدرس ir_cproject مراجعه کنند.

    این برنامه به تهیه‌کنندگی موسسه‌ی دل‌آواز و بارانا و با همراهی شرکت سامسونگ برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند از ساعت ۲۱ امروز بلیت‌های این نمایش را از سایت ایران کنسرت ww.iranconcert.com و همچنین می.ر.سی www.miresi.ir خریداری کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=147601
       
    برچسب ها همایون شجریان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *