×
×

از صبح امروز و در سراسر کشور

  • کد نوشته: 147587
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۱ام تیر ۱۳۹۶
  • ۰
  • دومین آلبوم رسمی «سامان جلیلی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، با عنوان «چه حال خوبیه» از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.
    +آهنگسازی کلیه قطعات این آلبوم را خود سامان جلیلی بر عهده داشته است

    از صبح امروز و در سراسر کشور
  • دومین آلبوم رسمی «سامان جلیلی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

    دومین آلبوم رسمی سامان جلیلی «چه حال خوبیه» در حالی از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور شده است که تیزر و دموی این اثر در روزهای گذشته خبرساز شده و دموی صوتی این آلبوم با حدود پانصدهزار بار دانلود در کمتر از چهار روز توانست رکورد پربیننده ترین قطعات را از آن خود کند.

    آلبوم «چه حال خوبیه» با ۹ قطعه به نام‌های تیک تاک، حیف ۲، دستمه، حماقت، چه حال خوبیه، راحت مرو، حرفای تکراری، از دل بی قرارم و بی‌انصاف منتشر شده است و آهنگسازی کلیه قطعات این آلبوم را خود سامان جلیلی بر عهده داشته است.

    ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های شهرام جلیلی است و «محمد قیامتی» نیز تهیه کننده دومین آلبوم سامان جلیلی می‌باشد. کوشان حداد، معین راهبر، میثم اکبری و هومن آزما نیز موزیسین‌ها و تنظیم کننده‌هایی هستند که در این آلبوم حضور دارند.

    سامان جلیلی پیش از این درباره آلبوم «چه حال خوبیه» گفته بود: «من در این چند سالی که کار کرده‌ام سعی داشتم که کارهایم ترتیبی داشته باشد و یکی غمگین و دیگری شاد و دیگری هاوس و ترنس باشد و همیشه همین روال را تکرار می‌کردم. شب عید حتما باید یک کار شاد می‌دادم. من در یک سالی که گذشت فقط آهنگ‌های غمگین و هاوس ترنس کار کردم و هدفم این بود که آهنگ‌های شش و هشت و شاد من به چشم بیاید. اسم آلبوم را در ابتدا «سقوط» گذاشته بودیم ولی خودم دیگر از این فاز بد و منفی وتکراری بیزار شده بودم. احساس کردم همه خیلی مشکلات دارند و فکرشان در کار و زندگی درگیر است و پیش خودم گفتم چرا حالشان را خوب نکنیم؟ این همه من آهنگ غمگین خواندم و اتفاقاتی که باید می‌افتاد دیگر افتاده و باید به دنبال خوب کردن حال مردم باشم و آهنگ‌هایی بسازم که وقتی مردم برای شنیدنش سه دقیقه وقت می‌گذارند حالشان عوض شود. سعی کردم که بین آهنگ‌ها تفاوت هم باشد. مثلا من هیچوقت کار تلفیقی نخوانده بودم و در این آلبوم خواندم. کارهای شادی ساختم و از فضایی که قبلا در آن بودم درآمدم. این آلبوم کار غمگین هم دارد ولی ۲-۳ کار غمگین خیلی خوب هستند و باید این آلبوم شنیده شود و قطعا این آلبوم بهترین آلبوم همه دوران کاری من خواهد بود.»

    شرکت هنرنمای پارسیان وظیفه توزیع این آلبوم را برعهده دارد و همزمان در تهران و شهرستان این آلبوم از صبح امروز توزیع شده است.

    همچون همیشه از همه دوستداران موسیقی تقاضا داریم که جهت حفظ حقوق مولفین اثر این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند.

    گفتنی‌ست جزئیات مراسم جشن امضا و رونمایی این آلبوم به زودی اعلام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=147587
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *