×
×

اولین روز از ماه دوم بهار

  • کد نوشته: 140999
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه موسیقی آلترنتیو «مون هد»، اولین روز از ماه دوم بهار، در شهرستان رشت به اجرای کنسرت می پردازد.
    +«مون هد» از گروه های آلترناتیو شهر رشت به شمار می آید که آلبوم نخستشان در جشنواره بین المللی فجر، کاندیدای جایزه «باربد» بوده است

    اولین روز از ماه دوم بهار
  • گروه موسیقی آلترنتیو «مون هد»، اولین روز از ماه دوم بهار، در شهرستان رشت به اجرای کنسرت می پردازد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت گروه «مون هد»، ۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در قالب رپرتواری تازه و قطعاتی جدید، در «سالن نامجو» شهرستان رشت به اجرا در می آید.

    این گروه موسیقی که اولین آلبوم خود یعنی «افق رویداد» را در دی ماه ۱۳۹۴ رونمایی کرده و مجموعه اجراهایی در «نشر هنوز» و «گالری سایه» داشته است، اردیبهشت ماه سال جاری گلچینی از آلبوم دوم خود را که هنوز به انتشار نرسیده است، تقدیم هواداران خود در شهر رشت خواهد کرد.

    اعضای گروه موسیقی آلترنتیو «مون هد» را نیما علیزاده (سینت سایزر و کیبورد)، رامین وفایی (گیتار)، معین راد (گیتار)، محمد احمدی (درامز)، کامیار دادخواه (بیس گیتار)، علیرضا ملک‌زاده (ترومبون) و مسعود دلجو (خواننده و گیتار) تشکیل می‌دهند.

    «مون هد» از گروه های آلترناتیو شهر رشت به شمار می آید که آلبوم نخستشان در جشنواره بین المللی فجر، کاندیدای جایزه «باربد» بوده است. این گروه سال ۱۳۹۱ در رشت تشکیل شده و گفته می شود نام انتخاب شده برای گروهشان متأثر از آهنگهای «سید برت» می باشد.

    شایان ذکر است که کنسرت گروه «مون هد»، به عنوان اولین اجرای مستقل این گروه، ساعت ۲۱ از روز جمعه، یکم اردیبهشت، به همت «موسسه فرهنگی و هنری ماه نو» و با همکاری «انجمن موسیقی گیلان» در «سالن نامجو ورزشگاه یادگار امام» برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=140999
       
    برچسب ها مون هد

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *