×
×

گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت آلبوم «آینه قدی»

  • کد نوشته: 138759
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • «مهدی یراحی» خواننده ی مطرح موسیقی پاپ کشورمان که به تازگی اثر جدید خود، آلبوم «آینه قدی» را وارد بازار موسیقی کرده است، شامگاه ۱۹ اسفند ماه سال جاری و با اجرای تازه ترین آلبومش، به همت موسسه رویال هنر پارس و تهیه کنندگی مجید عبدی در سالن میلاد نمایشگاه بن المللی شهر تهران به روی صحنه رفت.
    +در ادامه عکسهای «الناز احمدی» از متن و حاشیه کنسرت «مهدی یراحی» را می توانید مشاهده نمایید

    گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت آلبوم «آینه قدی»
  • کنسرت مهدی یراحی

    «مهدی یراحی» خواننده ی مطرح موسیقی پاپ کشورمان که به تازگی اثر جدید خود، آلبوم «آینه قدی» را وارد بازار موسیقی کرده است، شامگاه ۱۹ اسفند ماه سال جاری و با اجرای تازه ترین آلبومش، به همت موسسه رویال هنر پارس و تهیه کنندگی مجید عبدی در سالن میلاد نمایشگاه بن المللی شهر تهران به روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت یراحی با قطعه ی «آینه قدی» در حالی آغاز شد که دکوراسیون و طراحی روی صحنه کاملا با نام این قطعه همخوانی داشت و قابی که نماد «آینه قدی» را یدک می کشید، روی صحنه خودنمایی می کرد.

    مهم‌ترین بخش این کنسرت به مردم اهواز اختصاص داشت، مهدی یراحی و اعضای گروه به یاد ریه‌های گرفته مردم اهواز ماسک به صورت زدند و دو مرد که به گل و خاک آغشته شده بودند نیز آن‌ها را همراهی می‌کردند. یراحی بعد از اجرای این قطعه، ضمن خوش آمد گوئی به مردم، از سروش کریمی که کارگردانی پرفورمنس این اجرا را به عهده داشت تشکر کرد.

    اشک و بارون، شکنجه کن منو، مجسمه، من علمک، تو برمیگردی، نگو نگفتی، عطر تو، نگو نگفتی، شال گردن، سرزمین من و نفس، از خودت خبر بیار و سرما نزدیکه از دیگر قطعاتی بودند که اجرا شدند.

    مهرداد احمدزاده (نوازنده کیبورد و همخوان)، اکبر شهریاری (نوازنده پرکاشن)، مجید رضاپور (نوازنده درامز)، عظیم روحانی (نوازنده گیتار نایلون)، علی افلاطونی (نوازنده لیدگیتار)، حامد حمیدزاده (نوازنده گیتاربیس)، امیر فقیه (سمپلر)، مهبد شفیع‌نژاد (کیبورد)، مرسل وطنی (ساکسفون) و مرتضی کریمی (عود) اعضای گروه مهدی یراحی در این برنامه بودند.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: الناز احمدی) از کنسرت «مهدی یراحی» را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=138759
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *