×
×

با نوازندگی میلاد درخشانی، محسن شریفیان و ژوبین کلهر

  • کد نوشته: 136348
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی بی کلام «گیلگمش»، تازه ترین اثر از «پیام رونق»، توسط شرکت «پخش موسیقی رها»، به انتشار رسید. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم موسیقی «گیلگمش» را در ادامه دنبال کنید

    با نوازندگی میلاد درخشانی، محسن شریفیان و ژوبین کلهر
  • آلبوم موسیقی بی کلام «گیلگمش»، تازه ترین اثر از «پیام رونق»، توسط شرکت «پخش موسیقی رها»، به انتشار رسید. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «پیام رونق»، نام کهن‌ترین افسانه مکتوب بشر یعنی «گیلگمش» را برای آلبوم تازه خود انتخاب کرده است. این آلبوم در سبک موسیقی ملل و با فضایی روایی ساخته و پرداخته شده و در قالب ۸ قطعه با عناوین «کاروان کولی»، «خفته به یاد یار»، «شبهای ما»، «عشق و رنج»، «نیلو»، «خنیا»، «من،رقص،آفتاب» و «رقص در باد»در «گیلگمش» تولید شده است.

    در این اثر از آواز استفاده نشده و سازهای عود، کمانچه و نی‌انبان، روایت موسیقایی را به خوبی انجام داده‌اند که پیام رونق (دی‌جی‌ریدو)، میلاد درخشانی (عود)، (محسن شریفیان) نی‌انبان، ژوبین کلهر (کمانچه) و احسان شفیعی (سازهای کوبه‌ای) هنرنمایان و نوازندگان آن بوده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم «گیلگمش» از «پیام رونق»، به انتشار رسید و علاقمندان می توانند نسخه اورجینال آن را از مراکز معتبر بازار موسیقی تهیه نمایند. همچنین خریداری این اثر به صورت قانونی و آنلاین از طریق «بیپ تونز»، انجام پذیر می باشد.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «گیلگمش»، را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «گیلگمش»، را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=136348
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *